  • 1. Data: 2005-12-04 20:40:35
    Temat: kogo oskarżyć?
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Pewnie wiele osób pracujących na co dzień z dowodami osobistymi (nowymi)
    przyzna mi rację. Mam tu na uwadze pracowników urzędów, bankowców,
    policjantów, rejestratorek różnej maści, ubezpieczycieli itp. Codziennie
    Tracimy oczy na odczytywaniu serii i numerów dow osobistych. Ja popsułem
    sobie oczy na tym procederze. Kto jest odpowiedzialny za tak małe litery na
    tych plastikowych dokumentach. Kto wpadła na taki genialny pomysł aby te
    numery były tak małe? Kto może to zmienić, czy w ogóle może to zmienić? Czy
    istnieją jakieś normy wielkości liter w urzędowych dokumentach? Czy można by
    wystąpić o odszkodowanie za tracony w ten sposób wzrok?

    Krasnal
    ================================
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 2. Data: 2005-12-04 21:44:15
    Temat: Re: kogo oskarżyć?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > by
    > wystąpić o odszkodowanie za tracony w ten sposób wzrok?

    Skoroś troll (ups sorry krasnal), to literki są w sam raz do twych rozmiarów
    dostosowane.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt