  • 1. Data: 2005-12-05 07:59:15
    Temat: JAKI BANK WYBRAC
    Od: "MARCO" <m...@v...pl>

    WITAM
    CHCIAŁBYM ZAŁOŻYC KONTO INTERNETOWE. WIEM ZE NA RYNKU KONTA INTERNETOWE
    UMOZLIWIA INTELIGO I MBANK. KTÓRY JEST LEPSZY I BARDZIEJ OPŁACALNY. POZDRAWIAM

  • 2. Data: 2005-12-05 08:32:34
    Temat: Re: JAKI BANK WYBRAC
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MARCO" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > WITAM

    co tak glosno witasz? ;-)
    CapsLock ci sie zacial?

    > CHCIAŁBYM ZAŁOŻYC KONTO INTERNETOWE. WIEM ZE NA RYNKU KONTA INTERNETOWE
    > UMOZLIWIA INTELIGO I MBANK.

    ... oraz wiele innych bankow, np.:
    Millennium
    Nordea
    GetinBank

    aaaa, jest tego tyle ze az mi sie nie chce wymieniac...

    > KTÓRY JEST LEPSZY I BARDZIEJ OPŁACALNY. POZDRAWIAM

    Zalezy do czego bedziesz go wykorzystywal...
    Gdyby jeden byl lepszy we wszystkim to drugi by padl.
    A jest tak ze oba obsluguja po ok 1mln rachunkow

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-12-05 08:39:00
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > ... INTELIGO I MBANK. KTÓRY JEST LEPSZY I BARDZIEJ OPŁACALNY...

    to zalezy:
    - jesli w twojej miejscowosci nie ma bankomatow euronetu ani BZ WBK to Inteligo
    - jesli odwrotnie to mBank

  • 4. Data: 2005-12-05 08:56:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> wrote:
    > A jest tak ze oba obsluguja po ok 1mln rachunkow

    Slawku - co ty piszesz?
    Chyba pomylilo ci sie PKO Inteligo (dostep do Superkonta) z kontem
    Inteligo... ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Szukasz pracy w banku? Zobacz http://praca.prnews.pl

  • 5. Data: 2005-12-05 10:23:11
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > CHCIAŁBYM ZAŁOŻYC KONTO INTERNETOWE. WIEM ZE NA RYNKU KONTA INTERNETOWE
    > UMOZLIWIA INTELIGO I MBANK. KTÓRY JEST LEPSZY I BARDZIEJ OPŁACALNY.
    > POZDRAWIAM

    HJeśli zależy ci na berzpieczenistwie pieniedzy to polecam banki niemieckie,
    najlepszy i jnatańszy (przelewy i wyplaty bezplatne we wszystkich bmatach)
    jest VW bank.

    jk

  • 6. Data: 2005-12-05 10:30:06
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > HJe?li zale?y ci na berzpieczenistwie pieniedzy to polecam banki niemieckie,
    > najlepszy i jnata?szy (przelewy i wyplaty bezplatne we wszystkich bmatach)
    > jest VW bank.

    podeslac ci na priva screenshoty z serwisu transakcyjnego jak w/w bank sypnal mi
    kiedys komunikaty o bledach oracla i kazal zajzec sobie do logow w/w bazy
    danych? ;-)

  • 7. Data: 2005-12-05 10:53:55
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-05 11:30- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michal M, gdy pisał(a):

    > podeslac ci na priva screenshoty z serwisu transakcyjnego jak w/w bank
    > sypnal mi kiedys komunikaty o bledach oracla i kazal zajzec sobie do
    > logow w/w bazy danych? ;-)

    Michale, jeśli już musisz wyciągać tego monotonnego osobnika z kf, to
    nie używaj trudnych słów: "priv", "screenshot", "serwis transakcyjny",
    "oracle", "log", a nade wszystko - "bank". Nie zrozumie biedactwo ;-)

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 8. Data: 2005-12-05 11:07:13
    Od: Michal M <w...@...pl>

    > Michale, jeśli już musisz wyciągać tego monotonnego osobnika z kf,

    sory ale nie zalapalem co to jest "kf"? ;-)

  • 9. Data: 2005-12-05 11:07:34
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > podeslac ci na priva screenshoty z serwisu transakcyjnego jak w/w bank
    > sypnal mi kiedys komunikaty o bledach oracla i kazal zajzec sobie do logow
    > w/w bazy danych? ;-)

    Urzywam VW od lat i nigdy to się nie zdarzyło. Wróć pozatym uwage na
    BEZPLATNY i nowoczesny tocken.

    jk

  • 10. Data: 2005-12-05 11:11:09
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2005-12-05 12:07- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Michal M, gdy pisał(a):

    > sory ale nie zalapalem co to jest "kf"? ;-)

    Kill file - taki rezerwuar dla trolli i tym podobnych.
    Ten tutaj o niczym innym nie pisze tylko o niemieckich bankach.

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****