  • 1. Data: 2005-12-04 20:52:04
    Temat: Czy ktoś za to beknie?
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Pewnie wiele osób pracujących na co dzień z dowodami osobistymi (nowymi)
    przyzna mi rację. Mam tu na uwadze pracowników urzędów, bankowców,
    policjantów, rejestratorek różnej maści, ubezpieczycieli itp. Codziennie
    Tracimy oczy na odczytywaniu serii i numerów dow osobistych. Ja popsułem
    sobie oczy na tym procederze. Kto jest odpowiedzialny za tak małe litery na
    tych plastikowych dokumentach. Kto wpadła na taki genialny pomysł aby te
    numery były tak małe? Kto może to zmienić, czy w ogóle może to zmienić? Czy
    istnieją jakieś normy wielkości liter w urzędowych dokumentach? Czy można by
    wystąpić o odszkodowanie za tracony w ten sposób wzrok?

    Krasnal
    ================================
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 2. Data: 2005-12-04 21:11:29
    Temat: Re: Czy ktoś za to beknie?
    Od: gg <g...@m...com>

    On Sun, 04 Dec 2005 21:52:04 +0100, Krasnal <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Tracimy oczy na odczytywaniu serii i numerów dow osobistych. Ja popsu?em
    > sobie oczy na tym procederze. Kto jest odpowiedzialny za tak ma?e litery
    > na
    > Czy mo?na by wyst?piae o odszkodowanie za tracony w ten sposób wzrok?

    Na pewno można do tych celów używać lupy...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-12-04 21:56:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krasnal napisał(a):
> [...]
    > istnieją jakieś normy wielkości liter w urzędowych dokumentach? Czy można by
    > wystąpić o odszkodowanie za tracony w ten sposób wzrok?

    Bracia Kaczynscy.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2005-12-04 22:11:40
    Od: zola3 <k...@o...pl>

    Dnia Sun, 04 Dec 2005 22:56:38 +0100, Mithos <f...@a...pl> napisał:

    > Bracia Kaczynscy.

    I że mleko wykipiało - to też oni!

    ;)

  • 5. Data: 2005-12-05 07:49:05
    Od: "aTra" <a...@N...com>

    > wystąpić o odszkodowanie za tracony w ten sposób wzrok?

> [...]

    Jak dotoond to krasnale nażekały że coś jest za duże a nie za małe

    jk

  • 6. Data: 2005-12-05 08:01:57
    Od: ".kolina" <a...@s...com>

    >Jak dotoond to krasnale nażekały że coś jest za duże a nie za małe
    >
    >jk

    Gdyby kogos zmylil nowy nick i adres, to nie ludzcie sie - to tylko ja, wasz
    ulubiony proNIEMIECKI troll
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 7. Data: 2005-12-05 08:03:35
    Od: "aTra" <a...@N...com>

  • 8. Data: 2005-12-05 14:22:55
    Od: anom <a...@v...pl>

    zola3 wrote:

    > I że mleko wykipiało - to też oni!
    >

    > ;)
    czemu nie :D ktoś musi :D

  • 9. Data: 2005-12-05 17:49:25
    Od: "Seba_Fan" <S...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > by
    > wystąpić o odszkodowanie za tracony w ten sposób wzrok?

    tyle razy czytales ze juz pewnie znasz na pamiec, wiec nie powinno byc
    problemow w przyszlosci