  • 11. Data: 2005-07-05 18:39:21
    Temat: Re: Internetowe przekazy pieniężne juz w Polsce
    Od: m...@o...pl

    > Na pewno? :)

    Na bank ;)

    M.

  • 12. Data: 2005-07-05 19:08:44
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marcin K. napisał(a):

    > Polecam wpierw lekturę cennika na www.poczta-polska.pl, a potem wypowiadanie
    > się publicznie na temat oferty poczty ;)

    Proponuję nie_odpowiadać na cancele

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 13. Data: 2005-07-05 19:11:16
    Od: Danny <d...@i...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):
    > Pierwsza w Polsce usługa internetowych przekazów gotówkowych na adres
    > domowy odbiorcy została uruchomiona 5 lipca 2005. Za pośrednictwem
    > serwisu www.mojeprzekazy.pl można przesyłać gotówkę w ten sam sposób jak
    > dzięki usługom przekazów Poczty Polskiej tyle, że szybciej i wygodniej -
    > bez oczekiwania w kolejce na poczcie
    > http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,12487

    łe - do Niemiec się nie da :(

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 14. Data: 2005-07-05 22:00:19
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Marcin Jurczuk napisał(a):

    > Deja Vu na maksa ;) :)

    Zerżnięte jak nic. A nie robił tego czasem Softax?

  • 15. Data: 2005-07-06 07:39:22
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Markus Sprungk wrote:

    > Na stronie głównej
    >
    > "tanio - opłaty jak na poczcie"

    I jak z tego można wywnioskować że jest *taniej* niż na poczcie. Bo wg
    mnie można wywnioskować, że jest *nie drożej*. Możesz się podzielić
    szczegółami swojego rozumowania ?
    Kj

  • 16. Data: 2005-07-06 18:13:50
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Kamil Jońca napisał(a):

    > I jak z tego można wywnioskować że jest *taniej* niż na poczcie.

    Nie, że opłaty są takie_same

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 17. Data: 2005-07-11 08:12:17
    Od: "Marcin Nowak" <m...@g...pl>

    No i działa. Przetestowane! Koniec z wycieczkami na pocztę... :-)

  • 18. Data: 2005-07-11 09:07:57
    Od: "Anna Kubik" <a...@g...pl>

    Słyszałam, że poczta niemiecka w ogóle nie realizuje takiej usługi jak
    przekazy pocztowe. Zaawansowani są technolgicznie ;-)

  • 19. Data: 2005-07-11 09:08:06
    Od: "Anna Kubik" <a...@g...pl>

  • 20. Data: 2005-07-11 19:45:14
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Anna Kubik" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Słyszałam, że poczta niemiecka w ogóle nie realizuje takiej usługi jak
    > przekazy pocztowe. Zaawansowani są technolgicznie... ;-)

    W DE jest takie coś jak Deutsche Postbank, czyli oni uznali, że Niemcy
    chcący realizować usługi finansowe na poczcie powinni korzystać z ichniego
    banku pocztowego. Pewnie u nas poczta też pójdzie w tym kierunku (Bank
    Pocztowy już od dawna jest).