  • 1. Data: 2005-07-05 11:40:19
    Temat: Internetowe przekazy pieniężne juz w Polsce
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pierwsza w Polsce usługa internetowych przekazów gotówkowych na adres domowy
    odbiorcy została uruchomiona 5 lipca 2005. Za pośrednictwem serwisu
    www.mojeprzekazy.pl można przesyłać gotówkę w ten sam sposób jak dzięki
    usługom przekazów Poczty Polskiej tyle, że szybciej i wygodniej - bez
    oczekiwania w kolejce na poczcie
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,12487
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-07-05 12:02:46
    Temat: Re: Internetowe przekazy pieniężne juz w Polsce
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
> [...]
    > serwisu www.mojeprzekazy.pl można przesyłać gotówkę w ten sam sposób jak
    > dzięki usługom przekazów Poczty Polskiej tyle, że szybciej i wygodniej -
    No dobra (fajne), ale ... kto za tym stoi ?
    KJ

  • 3. Data: 2005-07-05 12:06:33
    Od: "Franz Maurer" <f...@p...onet.pl>

    > No dobra (fajne), ale ... kto za tym stoi ?

    Poseł Ziobro wykryłby pewnie Grupę Trzymającą Przekazy ;)

    Pzdr
    Franz Maurer
    --------------------------
    www.maurer.w.pl

  • 4. Data: 2005-07-05 13:04:31
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-07-05, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > No dobra (fajne), ale ... kto za tym stoi ?
    > KJ

    Patrząc po demie to albo ostro kopiowali Inteligo/PKO Inteligo albo
    ktoś kto używa tego samego silnika :P.

    Deja Vu na maksa ;) :)

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 5. Data: 2005-07-05 13:09:31
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Jurczuk wrote:
    [...]

    > Patrząc po demie to albo ostro kopiowali Inteligo/PKO Inteligo albo
    > ktoś kto używa tego samego silnika :P.

    Czyli jednak mi sie nie wydawało :-)
    A propos inteligo. Czy ktoś wie co tak intensywnie ostatnio wdrażali?
    KJ

  • 6. Data: 2005-07-05 17:37:57
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

> [...]
    > www.mojeprzekazy.pl można przesyłać gotówkę w ten sam sposób jak dzięki
    > usługom przekazów Poczty Polskiej tyle, że szybciej i wygodniej - bez

    Taaa...."taniej niż na Poczcie"

    4,70 za przekaz krajowy + 1% kwoty przekazu

    No po prostu za darmo :>

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2005-07-05 18:14:11
    Od: "Marcin K." <m...@o...pl>

    > Taaa...."taniej niż na Poczcie"
    >
    > 4,70 za przekaz krajowy + 1% kwoty przekazu
    >
    > No po prostu za darmo :>

    A gdzie Ty tu widzisz napisane "taniej niż na Poczcie"? :>
    Jest tyle samo co na poczcie...

    Marcin

  • 8. Data: 2005-07-05 18:26:38
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marcin K. napisał(a):

    > A gdzie Ty tu widzisz napisane "taniej niż na Poczcie"? :>

    Na stronie głównej

    "tanio - opłaty jak na poczcie"

    Która to poczta każe sobie płacić 4,70 za przekaz + 1% od kwoty bo chyba
    nie Poczta Polska a może Poczta Tajlandzka :>

    > Jest tyle samo co na poczcie...

    Raczej drożej a nie tak samo

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 9. Data: 2005-07-05 18:29:30
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Marcin K. napisał(a):

    > A gdzie Ty tu widzisz napisane "taniej niż na Poczcie"? :>

    Na stronie głównej

    "tanio - opłaty jak na poczcie"

    Poczta Polska ma zupełnie inne opłaty

    > Jest tyle samo co na poczcie...

    Na pewno? :)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 10. Data: 2005-07-05 18:36:27
    Od: "Marcin K." <m...@o...pl>

    > Która to poczta każe sobie płacić 4,70 za przekaz + 1% od kwoty bo chyba
    > nie Poczta Polska a może Poczta Tajlandzka :>
    (...)
    > Raczej drożej a nie tak samo

    Polecam wpierw lekturę cennika na www.poczta-polska.pl, a potem wypowiadanie
    się publicznie na temat oferty poczty ;)

    Pozdrawiam,
    Marcin