  • 1. Data: 2005-07-05 11:12:50
    Temat: Prowizja za odnowienie rachunku w mBank
    Od: "andrzejo" <z...@N...gazeta.pl>

    Ostatnio przeglądając operacje na koncie znalazłem taką pozycję. Czy ktoś
    wie, na jakiej podstawie i jak często taka opłata jest pobierana? Ew. proszę
    o wskazanie pkt. regulaminu normującego tę kwestię. Mnie nie udało mi się
    tego odnaleźć.

    andrzejo

  • 2. Data: 2005-07-05 11:19:28
    Temat: Re: Prowizja za odnowienie rachunku w mBank
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    andrzejo wrote:
    > Ostatnio przeglądając operacje na koncie znalazłem taką pozycję. Czy ktoś

    Rachunku czy npl. debetu?
    KJ

  • 3. Data: 2005-07-05 11:34:08
    Od: "andrzejo" <z...@g...pl>

    > Rachunku czy npl. debetu?
    > KJ

    rachunku eKonto.

    andrzejo

  • 4. Data: 2005-07-05 11:39:29
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "andrzejo" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > rachunku eKonto.

    Tak tylko pisza...;-)
    To jest prowizja za odnowienie umowy kredytowej/debetowej

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-07-05 11:48:43
    Od: "andrzejo" <z...@g...pl>

    > Tak tylko pisza...;-)
    > To jest prowizja za odnowienie umowy kredytowej/debetowej

    dzięki, właśnie się dowiedziałem tego samego. Swoją drogą, mogliby lepiej
    sprecyzować, za co pobierają opłatę.

    pozdrawiam,
    andrzejo