  • 1. Data: 2006-09-22 08:35:07
    Temat: Intelligo - przelew z zagranicy
    Od: Ra-Deck <n...@t...latwo.pl>

    Zauważyłem w googlach, że temat już się pojawiał, ale nie znalazłem
    jednoznacznej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.

    Otóż dostałem niedawno przelew ze Słowacji. Z przelanej kwoty potrącono
    50 zł. Po interwencji przez formularz kontaktowy oddzwoniła pani z
    informacją, że opłatę po drodze pobrał Kredyt Bank. BTW komunikatywność
    tej osoby to jakoś tak kole 10% przesławnej błękitnej linii ;>

    Oczywiście na żadne potrącenia z moich dutków się nie godzę ;P
    Czy można jakoś wymóc na banku, że skoro tak lubi potrącać - niech sobie
    potrąci z konta nadawcy, jeśli ten, np. nie uiścił pełnej opłaty? :-|
    Na chłopski rozum - skoro mogli bez pytania zabrać odbiorcy - to równie
    dobrze mogą zabrać nadawcy. Prawo (nawet kaduka) winno działać w obie
    strony? chyba ;>

    Pozdrowiwszy,
    Radek

    --
    ----------- AIM/iChatAV: radekpa3 --------------------------
    Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,

  • 2. Data: 2006-09-22 10:02:53
    Temat: Re: Intelligo - przelew z zagranicy
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Ra-Deck" <n...@t...latwo.pl> wrote in message

> [...]
    > Na chłopski rozum - skoro mogli bez pytania zabrać odbiorcy - to równie
    > dobrze mogą zabrać nadawcy. Prawo (nawet kaduka) winno działać w obie

    To napisz do nadawcy. zeby doslal brakujaca kwote :). Osoba zlecajaca
    przelew zagraniczny ma do wyboru 3 opcje

    1/ wszystkie koszty pokrywa nadawca
    2/ wszystkie koszty pokrywa odbiorca (wtedy na jego konto wplywa kwota
    pomniejszona o prowizje bankow)
    3/ nadawca pokrywa koszty wlasnego banku, odbiorca pokrywa reszte kosztow.

    O tym jaka opcja zostanie wybrana decyduje nadawca (bo ta sa jego pieniadze
    :))

    MK