  • 1. Data: 2006-09-22 08:14:42
    Temat: Automat do wyciagów
    Od: q...@o...pl

    Witam,
    szukam informacji o automacie do wyciagów jaki mozna spotkac w
    placówkach PKO BP -
    interesuja mnie informacje na temat modelu, producenta i dzialania
    tego wynalazku.
    (Chodzi o urzadzenie drukujace wyciag po przecianieciu przez niego
    karty bankomatowej
    i niewymagajace wprowadzania pinu).

    Ma ktos moze jakies info na ten temat? Jakies linki? Moze sama
    nazwa?

    Pozdrawiam
    Qwertzu

  • 2. Data: 2006-09-22 18:11:56
    Temat: Re: Automat do wyciagów
    Od: "Adas" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik <q...@o...pl> napisal w wiadomosci
    ps.com...
[...]

    Chodzi o Selfbank ?

  • 3. Data: 2006-09-25 07:55:36
    Od: q...@o...pl

    Adas napisał:
    > Chodzi o Selfbank ?

    Prawdopodobnie tak, masz jakieś info na ten temat?
    Google twierdzą, że coś takiego nie istnieje (tzn. jest
    kilka lakonicznych postów na grupach).

    Pozdrawiam
    qwertzu