  • 1. Data: 2006-09-22 12:23:39
    Temat: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota autoryzowana ??!?!? co robic ?
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    w poniedzialek kupilem w sieci na stronach miles&more 2 bilety lotnicze za
    mile i oplate razem okolo 950zl
    tego samego dnia pozniej gdy sprawdzalem stan konta na KK byla wlasnie taka
    kwota autoryzowana, ale jeszcze nie bylo wykazanej tranzakcji
    patrze dzis, tranzakcji nadal nie ma, ale kwota autoryzowana wzrosla do
    1925zl 36gr ?!!!!?!?
    Czy to pomylka ??! czy raczej kradziez danych karty ?!?!?
    karte uzywalem glownie na stacjach bezynowych BP w sieci przez ostatni rok
    jedynie kupujac bilety lotnicze na stronach LOT (1x) i wlasnie teraz
    miles&more (1x), wczsniej kupowalem w sieci jedynie 2x bilety na stronach
    ryana i 1xwizzair.
    Strony raczej pewne, wszystkie z zabezpieczona tranzmisja, na komputerze do
    ktorego mam dostep tylko ja z firewallem, bierzaco aktualizowanymi
    antyvirami. Karty nigdzie nawet na chwile nie zostawialem.

  • 2. Data: 2006-09-22 12:27:15
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    a cha
    nigdy nie korzystalem z karty w bankomacie

    skladac reklamacje w banku
    czy dzwonic do miles&more

    kwota jest na razie autoryzowana nie wiem jeszcze czy to wieksza suma za ta
    sama tranzakcje (pomylka) czy inna dodatkowa tranzakcja (kradziez)

    !??!

  • 3. Data: 2006-09-22 12:36:20
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    karta w millenium

  • 4. Data: 2006-09-22 14:40:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Robcio napisał(a):
    > a cha

    A co?

  • 5. Data: 2006-09-22 17:15:47
    Temat: Re: na sieciowym podgladzie KK pojawila mi sie nie moja kwota au
    Od: "Sinus" <d...@N...gazeta.pl>

    Robcio <r...@i...pl> napisał(a):
    > skladac reklamacje w banku
    > czy dzwonic do miles&more

    Przede wszystkim nie panikuj. Na razie to tylko blokady. Za kilka dni będzie
    rozliczenie transakcji i zobaczysz czy będzie prawidłowe. Na 90% będzie, tzn.
    zostanie rozliczona ta transakcja którą rzeczywiście wykonałeś.
    Moim zdaniem m&m się w czymś machnęło. Z doświadczenia wiem że lubią "mieszać".

    I tu właśnie jest wyższość KK mBank i kilku innych, nad innymi kartami. Że jak
    jest blokada, jest opis za co.

    Sinus

  • 6. Data: 2006-09-22 21:18:24
    Od: Jarek Dukat <n...@f...news>

    Sinus wrote:

    > Moim zdaniem m&m się w czymś machnęło. Z doświadczenia wiem że lubią "mieszać".

    Widze, ze ogolnie te linie lotnicze to lubia mieszac. Mi niedawno w
    Lufthansie sie "pomylili". Kupowany bilet dla dwoch osob, kwota w sumie
    3600 zl. Blokada sie pojawila poprawnie. Dwa dni pozniej w operacjach
    juz zaksiegowanych widze dwie po 1800 zl, a blokada na 3600 dalej wisi.
    Co ciekawe po zaksiegowaniu tych transakcji przekroczony zostal limit
    karty. Na szczescie po telefonie na mLinie w ciagu 15 minut sytuacja
    zostala wyjasniona i blokada zniknela. A nadmienie, ze o
    nieprawidlowosci sie zorientowalem i na mLinie dzwonilem w nocy z soboty
    na niedziele ok. 2 nad ranem. Potem jeszcze w niedziele ok. poludnia
    dzwonili z mBanku zeby potwierdzic rozwiazanie problemu - bylem
    niezwykle pozytywnie zaskoczony.

    Jarek

  • 7. Data: 2006-09-25 07:28:44
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

> [...]
    > ranem. Potem jeszcze w niedziele ok. poludnia dzwonili z mBanku zeby
    > potwierdzic rozwiazanie problemu - bylem niezwykle pozytywnie zaskoczony.

    Napisalem do Miles&more, moze to przypadek ale ta dodatkowa kwota
    wutoryzowana zniknela dzis po okolo 5 minutach od wyslania maila
    Natomiost rozliczone sa sumy za 2 bilety i nie zgadzaja sie lacznie o okolo
    25zl od tego co powinno zejsc z karty (informacja o calkowitym obciazeniu
    karty byla podana w zlotowkach bez informacji o tym ze po mojej stronie lezy
    ryzyko kursowe - bo tak mi probowali tlumaczyc to w banku).

  • 8. Data: 2006-09-25 07:44:13
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Użytkownik "Sinus" <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > "mieszać".
    >
    > I tu właśnie jest wyższość KK mBank i kilku innych, nad innymi kartami. Że

    rzeczywiscie praktyczne rozwiazanie
    mam wrazenie ze system zablokowal kwote przy kazdym bilecie w cenie ktora
    powinna byc i w cenie okolo 13zl wyzszej drugi raz.
    Rozliczylo mi bielty po cenie wyzszej, po czym pozostala suma autoryzacji
    zniknela.
    Oczywiscie nie mam zamiaru oddac im tych 25-26 zl, a na dowod mam tylko
    wydruki rezerwacji, mam nadzieje, ze nie beda udawac ze taka suma wlasnie
    powinna zejsc.
    Kurde coraz bardziej schodzi na psy to miles&more, za takie szopki powinni
    przynajmniej przepraszac i dac kilka tys mil.
    Jak mi nie zwroca to napisze do centrali niemieckiej, zwykle przy problemach
    od reki zalatwiali wtedy reklamacje trwajace wczesniej po kilka tygodni.

  • 9. Data: 2006-09-25 07:47:40
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Robcio" <r...@i...pl> writes:

> [...]
    > karty byla podana w zlotowkach bez informacji o tym ze po mojej stronie lezy
    > ryzyko kursowe - bo tak mi probowali tlumaczyc to w banku).

    Generalnie przy zakupie biletow lotniczych takie postepowanie
    sprzedawcy to normalka. Reklamuj w banku, na ogol reklamacja
    wystarczy.

    MJ

  • 10. Data: 2006-09-26 07:19:32
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci

    > Generalnie przy zakupie biletow lotniczych takie postepowanie
    > sprzedawcy to normalka. Reklamuj w banku, na ogol reklamacja
    > wystarczy.

    znalazlem informacje w ich serwisie sieciowym ze cena podawana jest w
    zlotowkach, ale ostatecznie rozliczana w euro i koszty przewalutowania oraz
    ewentualnych prowizji ponisi klient.
    szkoda ze nie podali tego przy samej platnosci tylko gdzies na pierwszych
    stronach

    to w oglole legalne ?!?!?
    przeciez to nonsens, w wielu glupich tanich liniach nie mialem takich
    problemow a tutaj to niby darmowy bilet w miles&more (program lojalnosciowym
    m.in polskiego lotu )
    smieszne to wszystko