  • 1. Data: 2003-07-03 20:47:54
    Temat: Inteligo - waluta
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    Witam.

    Nie wiem czy bylem nieuwazny ostatnio ale dopiero
    teraz zauwazylem, ze przy przelewach pomiedzy swoimi
    rachunkami jest do wyboru opcja waluty.
    Co prawda jak na razie tylko PLN ale czyzby
    Inteligo przygotowywalo sie do czegos?

    Marcin

  • 2. Data: 2003-07-03 20:51:51
    Temat: Re: Inteligo - waluta
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Jackowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > teraz zauwazylem, ze przy przelewach pomiedzy swoimi
    > rachunkami jest do wyboru opcja waluty.
    > Co prawda jak na razie tylko PLN ale czyzby

    Ta opcja jest od poczatku istnienia Inteligo, i odkad pamietam zapowiadali
    wprowadzenie rachunkow walutowych. Ale tak samo zapowiadaja kredyt
    odnawialny, debet, katy kredytowe i cos im nie wychodzi. :P

    Pozdr. Michal