  • 11. Data: 2002-02-15 09:46:15
    Temat: Re: Inteligo - komnikat
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Pedroz napisał(a) w wiadomości: ...
    >"Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message
    >bardzo

    >No wlasnie. Jestem na podobnym etapie otwierania Lucasa. Jak to jest z ta
    >karta identyfikacyjna? Trzeba ja odebrac w oddziale? I do czego ona im
    >sluzy? Do identyfikacji klienta przy wykonywaniu zlecen w placowce? Czy
    moze
    >jeszcze do czegos?

    Przy zakladaniu konta dostajesz te karte identyfikacyjna oraz dostep do
    ebanku
    i dziala ci odrazu

  • 12. Data: 2002-02-15 10:05:24
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "ROBBO" <r...@s...ec.pl> wrote in message news:a4ile4$eh5$1@news.tpi.pl...
    > Przy zakladaniu konta dostajesz te karte identyfikacyjna oraz dostep do
    > ebanku
    > i dziala ci odrazu
    Ale ja na razie wszystko robilem wysylkowo. Karty identyfikacujnej nie mam.
    VE dzis chyba pojde odebrac do oddzialu. Dostep do e-banku musze dopiero
    aktuwowac.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 13. Data: 2002-02-15 10:12:52
    Od: "Pawel K." <p...@b...pl>

    > I na koniec abstarhując od tematu - założyłem sobie e-konto w LUKASie...
    > Hmmm... Procedura otwierana rachunku jest troszkę dziwna i nie do końca
    > jasna dla klienta - różne informacje są w róznych pisamch, czasem
    > dezorientujące [o odbiorze VE], brak kompletnej instrukcji... A podczas
    > rozmowy aktywacyjnej czułem się mniej więcej, jak na poczcie, żadnych
    miłych
    > słów, po prostu sucha rutyna - mówię, że otrzymałem przesyłkę i chciałbym
    > aktywywać kartę, to usłyszałem rzucone od niechenia "peseeeeeel proszę"...

    Czyli to wszystko bez wizyty w banku? Bo u mnie (oddzial tarnowski)
    wygladalo to zupelnie inaczej. Powiedzialem milemu panu ze chce sobie
    zalozyc konto, usiadlem i przy kawie czekalem jakies 15-20 minut, w
    miedzyczasie pan tlumaczyl wszystko i pytal o limity, czy chce tokena itp...
    na koniec dal mi te karte identyfikacyjna, umowy, regulamin i kilka
    broszurek. Przy odbiorze karty bylo podobnie, ten sam mnie obslugiwal.

    Ale z kolei panie sa srednio zorientowane. Wprowadzilem sobie do przelewow
    zdefiniowanych dwa swoje konta, pani w ogole nie zapytala pod jakimi nazwami
    beda figurowac potem na stronie, w obu przypadkach wpisala moje nazwisko...
    wiec mialem dwie takie same pozycje, rozniace sie tylko numerami kont, wiec
    malo wygodna sprawa. Nastepnego dnia poszedlem sobie zmienic te nazwy,
    zapisujac sobie tylko kilka ostatnich cyfr numeru, i powiedzialem zeby
    pozycja z numerem konczacym sie na XXX nazywala sie tak a na YYY tak. Pani
    stwierdzila ze ani takiego ani takiego nie ma, po moim stwierdzeniu ze to
    niemozliwe pokazala mi ekran monitora. Rzucilem okiem, wcisnalem Enter, no i
    pojawilo sie :) Pani powiedziala tylko "aha, rzeczywiscie".

    > A - o tej karcie identyfikacyjnej to w ogóle nie informują, poza
    > cennikiem...

    Broszurek nie czytalem, ale w/w pan mi wszystko wyjasnil. Sluzy ona do
    identyfikacji klienta, opatrzona jest pinem ktorego sie samu wprowadza. Przy
    wizycie w banku, okazaniu jej i wklepaniu pina ma sie pelny dostep do konta,
    czyli wplaty, wyplaty, podglad wszystkiego, definiowanie odbiorcow przelewow
    itp. W sumie dosc wygodna rzecz.

    Pawel

  • 14. Data: 2002-02-15 10:40:01
    Od: Wojciech Kus <w...@c...waw.pl>

    Pedroz <p...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > sluzy?
    > Do identyfikacji klienta przy wykonywaniu zlecen w placowce?

    Dokladnie do identyfikacji.

    Wojtek
    --
    |___ Wojciech "Gooch" Kus ______ email: w...@c...waw.pl ___|
    |__ Nieustraszony Lowca Dzwiekow (w stanie chwilowego spoczynku ;-> ) __|