  • 1. Data: 2002-02-13 23:24:08
    Temat: proste pytanie 15k zl gdzie umiescic ?
    Od: "Franek Szpula" <l...@s...polbox.pl>

    Witam Grupe !

    Nie wiem jakie tu panują zwyczaje, więc z pewną nieśmiałością w głosie
    spytam: w jakim banku najkożystniej umieścić 15k zł (najważniejsze
    kryterium - oprocentowanie efektywne na lokacie miesięcznej, najlepiej
    odnawialnej) - przypuszczam ze dla was to smieszna kasa, no ale uciułałem
    tak sobie troche i nie chce zeby inflacja mi to zeżarła do końca...

    Pozdrawiam
    Franek

  • 2. Data: 2002-02-14 00:03:02
    Temat: Re: proste pytanie 15k zl gdzie umiescic ?
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    może bzwbk i lokata internetowa miesięczna 9 % - ale trzeba miec tam konto
    bo lokate mozna zalozyc tylko przez kanały elektroniczne - czyli przelewem z
    konta

  • 3. Data: 2002-02-14 01:21:46
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "Franek Szpula" <l...@s...polbox.pl> napisał w wiadomości

    LG Petro Bank netKonto w tej chwili oprocentowanie 9,7% (zmienne), dla
    wkladu polrocznego na netKombo, przy wczesniejszej rezygnacji nieco nizsze
    (miedzy 9,6 a 9,2%, w kazdym razie masz nawet lepiej niz lokata miesieczna,
    bo to jest a'vista)
    www.lgnet.pl
    W tym samym banku oprocentowanie (stale) 8,4% dla 3-miesiecznej lokaty
    zakladanej przez siec.
    Dobre oprocentowanie dla lokat ma tez PKO BP SA (ale chyba raczej tez dla
    tych powiazanych z kontem internetowym e-superkonto).
    No i jeszcze przez pewien czas Inteligo a'vista (zmienne 10%) jest b.wysokie
    choc to jeszcze przed obnizka po ostatniej decyzji RPP.

    marekz

  • 4. Data: 2002-02-14 03:56:57
    Od: "Szymon Nitka" <s...@U...pl>

    "Franek Szpula" <l...@s...polbox.pl> wrote
    [in news:a4esl4$rfo$1@news.polbox.pl]:

> [...]
    > odnawialnej) - przypuszczam ze dla was to smieszna kasa, no ale uciułałem
    > tak sobie troche i nie chce zeby inflacja mi to zeżarła do końca...

    Fortis i lokata overnight - 13% zdaje się...?

    --
    `/=. | Szymon Nitka
    `/=====/ | sz.nitka @ atelier.pl gratka.pl kocham.gdansk.pl

  • 5. Data: 2002-02-14 08:34:00
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > Fortis i lokata overnight - 13% zdaje się...?

    Aktualnie jest 7.98%.

    Wydaje się, że jednak Inteligo: 10.03%.

    ERY

  • 6. Data: 2002-02-14 10:57:51
    Od: "hosi" <h...@w...pl>

    Użytkownik "Szymon Nitka" <s...@U...pl> napisał w wiadomości

    > Fortis i lokata overnight - 13% zdaje się...?

    juz 15k wystarczy zeby zrobic overnight?

    --
    Pozdrówka
    hosi

  • 7. Data: 2002-02-14 15:25:34
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "hosi" <

    > juz 15k wystarczy zeby zrobic overnight?

    tak. overnight rusza juz od 10k PLN zostawiajac na noc 2k a przenoszac
    wszystko panad te kwote.
    Niestety do e-pakietu tego nei umozliwiaja (chyba ze im sie odmienilo) -
    dziala dla pakietu srebrnego
    *** blad ***