  • 1. Data: 2002-10-14 11:57:44
    Temat: Integrum - czy ktoś używa ?
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy moglibyście podzielić się ze mną opiniami nt Integrum ? Chyba to nie
    jest bank zbyt popularny na tej grupie.

    W szczególności interesują mnie kwestie dostępu przez internet:

    - czy działa online jak mBank, czy tak raczej offline jak Lukas, Fortis ...,
    kiedy w bankomacie sa dostepne srodki z przelewu
    - czy jest niezawodny (przerwy w działaniu, trudności z zalogowaniem)
    - jakieś wieksze wady ... ( zalety oczywiście także )

    i jeszcze

    - czy ich kartami Maestro można płacić w Niemczech (chodzi o ludka z
    klawiatura .... nie krzyczcie, temat jest mi obcy) ?

    pzdr
    wkg

  • 2. Data: 2002-10-14 13:04:02
    Temat: Re: Integrum - czy ktoś używa ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "wkg"
> [...]
    > - czy jest niezawodny (przerwy w działaniu, trudności z zalogowaniem)
    > - jakieś wieksze wady ... ( zalety oczywiście także )

    raczej jak fortis czy bphpbk - czeste synchronizowanie danych
    tyle, ze wewnetrzne związane z portmonetką zwaną "e-skalacja" 6%
    lecą natychmiast.

    dzialalo czesto nawet jak inne banki mialy trudnosci, nie jest zle
    token porzadny z pinem do odblokowania,
    kazda transakcja podpisywana kodem z tokena
    - wg mnie w pierwszej trojce najlepszych systemow internetowych w Polsce

    system ma wszystko co trzeba i jest calkiem tani - zobacz demo
    i informacje na
    https://www.integrum.pl/cgi-bin/inetcgi.exe/integrum
    /scripts/integrum.jsp

    > - czy ich kartami Maestro można płacić w Niemczech (chodzi o ludka z
    > klawiatura .... nie krzyczcie, temat jest mi obcy) ?

    nie probowalem
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-10-14 13:31:56
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    Dzieki

    Chyba sobie zaloze tam rachunek, wlasciwie to dla mnie bank idealny :)))

    - czeki za darmo - dla mnie b ważne ( spłata KK Citi - 2 czeki/mies )
    - maestro - za granica nie przechodzi przez $
    - oddzial pod domem
    - otwarty w sobote, w tygodniu do 19.00
    - przelewy za darmo
    - prowadzenie prawie darmo ( 3,50 )
    - debet srednio oprocentowany, ale juz zarobilem z mBanku
    - niby nie gieldowy ale splajtowac nie powinien

    Coś to za dobrze brzmi, jakoś nie słychac na liscie o tym banku, zobaczymy
    jak w praniu.

  • 4. Data: 2002-10-14 14:00:33
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "wkg" <
    > Coś to za dobrze brzmi, jakoś nie słychac na liscie o tym banku, zobaczymy
    > jak w praniu.

    ma jedną wadę - ta ich karta maestro jest najbrzydsza w kraju ;-)

    przy okazji - od dziś zmienili numeracje na NRB i to całkiem porządnie
    przeprowadzili, bo nawet jak w kontrahentach widniał numer BGZ (np konto
    e-skalacja) to zmienili sami na nowy numer NRB.
    Jak teraz założysz rachunek to nie bedziesz musiał poźniej numeru zmieniac
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-10-14 14:15:20
    Od: "wkg" <k...@p...onet.pl>

    > ma jedną wadę - ta ich karta maestro jest najbrzydsza w kraju ;-)

    No, trudno, ja mam chyba najładniejszą w kraju obciazeniowa Mastercard z PBK
    ( ale juz nie przedłużają ) :(( i chyba jeszcze brzydsza PBK start :) Za to
    na wakacjach w Europie 10 % różnicy w kursach z Electronem mi to wynagradza.

    Żeby tylko bez tego tokena można było się obejsc

    Ale chyba mnie juz przekonales.

    pzdr
    wkg

  • 6. Data: 2002-10-14 17:21:00
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    A jak jest z historią operacji? Można zobaczyć w Internecie?
    Marcin

  • 7. Data: 2002-10-14 18:17:55
    Temat: Re: Integrum - czy kto? używa ?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 14 Oct 2002 16:00:33 +0200, w
    <aoeild$ksc$1@news.tpi.pl>, "blad" <b...@W...pl>
    napisał(-a):

    > Użytkownik "wkg" <
    >
    > ma jedną wadę - ta ich karta maestro jest najbrzydsza w kraju ;-)

    Ale za to rekordowo długi "termin ważności" -- 3 lata :).

  • 8. Data: 2002-10-14 18:18:25
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Mon, 14 Oct 2002 16:15:20 +0200, w <aoeji4$3rj$1@news.onet.pl>, "wkg"
    <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Żeby tylko bez tego tokena można było się obejsc

    Nie da rady :(. Potrzebny nawet do zalogowania się.

  • 9. Data: 2002-10-14 18:37:10
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 14 Oct 2002 16:00:33 +0200, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >ma jedną wadę - ta ich karta maestro jest najbrzydsza w kraju ;-)

    Powaznie sie zastanaiwam czy jednak nie przyznac tej nagrody VE z
    Nordei :)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2002-10-15 09:22:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Marcin Szplit"
    > A jak jest z historią operacji? Można zobaczyć w Internecie?

    mozna, i chyba nie wspominają na razie o ograniczeniach czasowych
    *** blad ***