  • 1. Data: 2002-10-14 09:25:00
    Temat: burdel w PKO SA czy CKiCz
    Od: "TT" <s...@w...pl>

    4 sierpnia zglosilem zaginiecie karty Maestro
    Po okolo 7 dniach mialem nowa
    Zas polecony z pinem do karty przyszedl do mnie dzis czyli
    po 71 dniach
    Zarowno koperta z karta jak i pinem byla zaadresowana
    na wlasciwa ulice ale bez podania nr mieszkania
    List polecony z karta doszedl , list z PIN-em juz nie

    Wyjasnialem w trakcie oczekiwania na pin te sprawe
    2-u krotnie w moim oddziale (o telefonach do nich juz nie wspomne)

    Okazalo sie ze w oddziale maja moj pelny adres czyli z nr lokalu
    zas w Centrum kart i czekow tylko nr ulicy
    Ja juz to wiedzialem 18 sierpnia po wizycie w moim oddziale
    tak to zostalo ustalone na lini PKO SA z CKiCz.
    55 dni poznej czyli dzis otrzymalem wreszcie PIN
    Tylko do cholery znow adres na kopercie jest nie pelny (czyli bez nr lokalu)
    i ten PIN mam tylko dzieki uprzejmosci pani listonosz

    PS
    za 2 lata gdy minie termin waznosci tej karty bede mial znow problem
    no chyba ze zmienie bank

    TT

  • 2. Data: 2002-10-14 09:31:51
    Temat: Re: burdel w PKO SA czy CKiCz
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > PS
    > za 2 lata gdy minie termin waznosci tej karty bede mial znow problem
    > no chyba ze zmienie bank

    Hehehe ;-))) Ja zamknelem tam konto ok. 2 lata temu, oczywiscie (bo to norma
    w tym banku) niedawno otrzymalem karte maestro do nieistniejacego konta :D
    Zadzwonilem do CKiC karte zastrzeglem i zniszczylem. Mowili ze konto jest
    dawno zamkniete i wszystko jest ok. Ale niedawno otrzymalem NOWA karte
    maestro w miejsce tej zastrzezonej do nieistniejacego konta !!! Rece
    opadaja...

    pzd

  • 3. Data: 2002-10-14 12:07:13
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "TT" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > 4 sierpnia zglosilem zaginiecie karty Maestro
    > Po okolo 7 dniach mialem nowa
    > Zas polecony z pinem do karty przyszedl do mnie dzis czyli po 71 dniach

    ja mam konto w TelePekao
    jakis czas temu zminilem adres zameldowania. o czym poinformowalem bank
    i poprosilem z zmiane danych (na co jest potwierdzenie w systemie)

    we wrzesniu nastapilo wznowienie karty maestro , ktora przyszla...
    oczywiscie na stary adres..
    dobrze ze mieszka tam rodzina..
    Po kolejnym mailu przeprosili i wyslali ponownie do wykonania... :-/

    p.
    SirmarK

  • 4. Data: 2002-10-15 08:57:23
    Od: "Redaktor" <r...@g...pl>

    witam

    procedura wydania karty w PEKAO wygląda następująco
    - zgłaszasz wniosek o wydanie karty
    - sprawdzasz, czy karta przyjdzie na ares banku czy domowy (pytasz w swoim
    oddziale)
    - czekasz na karte - 7 dni
    - - 2 dni później POWINIEN przyjść PIN
    - jesli nie przychodzi w ciągu 7 dni zgłaszasz się do oddziału
    - oddział realizuje od razu zastrzeżenie karty tzn. dostaniesz nową kartę z
    nowym pinem
    aha, poczta nie może dostarczyć Ci karty jeżeli jest błędny adres

    i to by było na tyle na temat stanartowej procedury a w rzeczywistości
    wygląda to różnie. musiałeś trafic na wyjątkowo niekompetentną osobę "na
    ladzie" która nie zastrzegal Ci karty i wysłała wniosku o nową

    pozdr
    Paweł