  • 1. Data: 2002-10-14 10:40:12
    Temat: PAYU.PL - czy nadaje sie do płatnosci z eBay.com ????????
    Od: "www.Meteoryt.net" <b...@a...pl>

    No mam takie lekkie objekcje.
    Po pierwsze dostaje złotowki a chcialbym $$$
    Po drugie jakos nie slyszalem o tym systemie wiec co dopiero jakis gosc z
    USa ktory ma wyslac mi powiedzmy nawet tylko 25$ nie bedzie chcial sie
    rejestrowac w jakims dziwnym CZYMS.
    A ja glownie dzialam na ebay.
    --

    ---------[ MARCIN CIMAŁA ]------[ IMCA#3667 ]---------
    http://www.meteoryt.net m...@m...net

  • 2. Data: 2002-10-14 10:42:51
    Temat: Re: PAYU.PL - czy nadaje sie do płatnosci z eBay.com ????????
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "www.Meteoryt.net" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Po drugie jakos nie slyszalem o tym systemie wiec co dopiero jakis gosc z
    > USa ktory ma wyslac mi powiedzmy nawet tylko 25$ nie bedzie chcial sie

    Kiedy kupujesz na eBay to musisz zaplacic tak, jak pasuje sprzedajacemu.
    Kiedy sprzedajesz to on sie musi dostosowac. Do tego wlasnie jest PayU.pl

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-10-14 11:46:34
    Od: "Marcin Doliwa" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "www.Meteoryt.net" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Kiedy kupujesz na eBay to musisz zaplacic tak, jak pasuje sprzedajacemu.
    > Kiedy sprzedajesz to on sie musi dostosowac. Do tego wlasnie jest PayU.pl

    Szkoda tylko ze nie ma formularza rejestracyjnego w wersji angielskiej :(,
    to moze znacznie utrudnic korzystanie z PayU.

    Marcin Doliwa