    From: "wkg" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Integrum - czy ktoś używa ?
    Date: Mon, 14 Oct 2002 15:31:56 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@213.241.42.86

    Dzieki

    Chyba sobie zaloze tam rachunek, wlasciwie to dla mnie bank idealny :)))

    - czeki za darmo - dla mnie b ważne ( spłata KK Citi - 2 czeki/mies )
    - maestro - za granica nie przechodzi przez $
    - oddzial pod domem
    - otwarty w sobote, w tygodniu do 19.00
    - przelewy za darmo
    - prowadzenie prawie darmo ( 3,50 )
    - debet srednio oprocentowany, ale juz zarobilem z mBanku
    - niby nie gieldowy ale splajtowac nie powinien

    Coś to za dobrze brzmi, jakoś nie słychac na liscie o tym banku, zobaczymy
    jak w praniu.

    pzdr
    wkg

    > raczej jak fortis czy bphpbk - czeste synchronizowanie danych
    > tyle, ze wewnetrzne związane z portmonetką zwaną "e-skalacja" 6%
    > lecą natychmiast.
    >
    > dzialalo czesto nawet jak inne banki mialy trudnosci, nie jest zle
    > token porzadny z pinem do odblokowania,
    > kazda transakcja podpisywana kodem z tokena
    > - wg mnie w pierwszej trojce najlepszych systemow internetowych w Polsce
    >
    > system ma wszystko co trzeba i jest calkiem tani - zobacz demo
    > i informacje na
    > https://www.integrum.pl/cgi-bin/inetcgi.exe/integrum
    /scripts/integrum.jsp