  • 1. Data: 2002-10-14 10:41:35
    Temat: WGI
    Od: "Madab" <o...@p...onet.pl>

    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów ma od dłuższego czasu inwestycję w
    Warszawskiej Grupie Inwestycyjnej ? /patrz strona http://www.wgi.com.pl//
    Ciekaw jestem, czy oni rzeczywiscie dają takie zyski o jakich napisali.
    Pozdrawiam serdecznie
    Marek

  • 2. Data: 2002-10-14 20:41:22
    Temat: Re: WGI
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl>

    Użytkownik "Madab" napisał w wiadomości ...
> [...]
    > Warszawskiej Grupie Inwestycyjnej ? /patrz strona http://www.wgi.com.pl//
    > Ciekaw jestem, czy oni rzeczywiscie dają takie zyski o jakich napisali.

    A czytałeś do końca?? : "Zarząd Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej S.A.
    informuje, że podane wyniki w żadnym wypadku nie mogą być odbierane
    jako gwarancja osiągnięcia podobnego wyniku w przyszłości. "

  • 3. Data: 2002-10-15 06:36:14
    Od: o...@p...onet.pl

    > A czytałeś do końca?? : "Zarząd Warszawskiej Grupy Inwestycyjnej S.A.
    > informuje, że podane wyniki w żadnym wypadku nie mogą być odbierane
    > jako gwarancja osiągnięcia podobnego wyniku w przyszłości. "

    Tak...czytałem, to już dwa lata temu ;-) Ale, to w końcu normalka w tego typu
    funduszach. Poza tym mimo tego, ze tak napisali juz 2 lata temu /albo i
    wczesniej/ to jednak wyniki mieli zadowalajace klientow. Takie przynajmniej
    wyniki podaja. Grupa sprawia wrazenie wiarygodnej, czeste publikacje, fachowcy.
    Kasa lezy na koncie w BRE i tylko ja mam miec do niej dostep - to nie wiem jak
    oni ją obracają ;-) kupujac kontrakty, w kazdym razie czy to nie jest jakas
    mozliwoscia do wyciagniecia tej kasy od klientow? Chocby w taki sposob, ze
    mozna sprzedawać moje kontrakty ze strata dla mnie, a kupowac je bedzie jakis
    wujek /albo inna "zaprzyjaźniona firma"/ i brac zyski, w ten sposob powoli i
    systematycznie wyciagajac kasę klienta.
    Sam nie wiem?
    Swoja droga to tu na grupie fachowcow nie zaobserwowalem wielkiego
    zainteresowania tą ofertą, mimo, że nie jest nowa.
    No i narazie nie znalazl sie zaden ich klient, ktorego gotowke pomnozyli.
    To są wlasnie te watpliwosci, ktore mnie powstrzymuja od wielkiej checi
    powierzenia im pieniedzy ;-)
    A moze po prostu przesadzam z tymi watpliwosciami?
    Pozdrawiam
    Marek Madab

  • 4. Data: 2002-10-15 12:12:26
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@g...pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Swoja droga to tu na grupie fachowcow nie zaobserwowalem wielkiego
    > zainteresowania tą ofertą, mimo, że nie jest nowa.
    Bo moze fachowcy zarabiaja sami inwestujac i nie korzystaja z tego
    typu firm ? ;-)

    Pozdrawiam

    Przemek