  • 1. Data: 2002-05-05 10:01:50
    Temat: Niewazny certyfikat mBanku
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Przypadkiem odkryłem, że zainstalowany na moim komputerze cyfrowy certyfikat
    mBanku wystawiony przez VeriSign, jest już nie ważny od 15 listopada ub.r.
    Nie wiem jaki to ma wpływ na bezpieczeństwo transakcji, ale wolałbym mieć
    certyfikat aktualny, niestety nie wiem jak go zdobyć. Na stronach mBanku nic
    takiego nie ma, na stronach VeriSignu znalazłem, że nowy certyfikat został
    wystawiony, ale nie znalazłem informacji czy, i jak go mogę pobrać - opcje w
    które wchodziłem były przeznaczone chyba tylko dla właściciela tego
    certyfikatu.
    Any ideas?

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 2. Data: 2002-05-05 10:08:05
    Temat: Re: Niewazny certyfikat mBanku
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org> napisał w wiadomości
    > Przypadkiem odkryłem, że zainstalowany na moim komputerze cyfrowy
    certyfikat
    > mBanku wystawiony przez VeriSign, jest już nie ważny od 15 listopada ub.r.
    [...]
    > Any ideas?

    Jak chcesz sobie koniecznie instalowac certyfikat to zaladuj
    https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp
    kliknij 2krotnie na klodce, a potem na przycisku 'Zainstaluj cetryfikat'
    niewazny mozesz usanac z dysku i tak juz nie jest wykorzystywany... wlasnie
    z tego powodu, ze jest przeterminowany :).

    Maciej

    PS. Jakie jest uzasadnienie dla instalowania certyfikatu mBanku? ;)

  • 3. Data: 2002-05-05 10:59:34
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    > Jak chcesz sobie koniecznie instalowac certyfikat to zaladuj
    > https://www.mbank.com.pl/ib_login.asp
    > kliknij 2krotnie na klodce, a potem na przycisku 'Zainstaluj cetryfikat'

    Dzięki, tego mi było trzeba :)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 4. Data: 2002-05-06 09:19:05
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Krzysztof K. Maj"
    > Dzięki, tego mi było trzeba :)

    to ustaw sobie jeszcze na przyszlosc
    w narzedzia + opcje inernetowe + zakladka zaawansowane
    w ostatniej czesci "zabezpieczenia" znaczek "v" w opcjach
    "ie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysku"oraz
    "ostrzegaj przed niewaznymi certyfikatami"
    *** blad ***

  • 5. Data: 2002-05-06 10:01:30
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

> [...]
    > "ie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysku"oraz
    > "ostrzegaj przed niewaznymi certyfikatami"

    Ciekawe (i niepokojące), że miałem to cały czas włączone, a nie wyświetlały
    mi się żadne ostrzeżenia o nieważnym certyfikacie mBanku! (Win2k)

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj