  • 11. Data: 2021-08-12 23:06:44
    Temat: Re: IdeaBank / Pekao - aneksy umów - cisną cisną ale nie wycisną ;)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 Aug 2021 08:22:58 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >I jak tam po dniu D?
    Było jeszcze chyba 1 sms i 1 mail przed 8.8. Ale się nie skusiłem.
    Dzisiaj mail tylko (poniżej) że list wysyłają i coś z bydłem na końcu,
    może kupon na steka dorzucą?
    Dobra - to skoro aneksowaniem objęta była umowa bankowości
    elektronicznej i zostanie wypowiedziana - to jak się zaloguję do konta
    firmowego? :)

    BTW jakieś 2-3 tyg temu dostałem wypowiedzenie z Banku Pocztowego, w
    którym 100 lat temu miałem jakieś lokaty.

    ***
    Dzień dobry,
    termin akceptacji aneksu do Twoich umów minął 8 sierpnia.

    Przykro nam, że nie zaakceptowałeś proponowanego przez nas aneksu
    dotyczącego obsługi Twoich produktów przejętych przez Bank Pekao S.A.
    z Idea Banku S.A.

    Akceptacja aneksu była niezbędna, abyśmy mogli kontynuować obsługę
    Twoich rachunków i usług z nimi związanych w systemach Banku Pekao
    S.A. Jej brak powoduje, że nie będziemy mogli kontynuować obsługi
    Twoich rachunków płatniczych i usług z nimi związanych na zasadach
    opisanych w dotychczasowych umowach i regulaminach. Dlatego wkrótce
    otrzymasz wypowiedzenie tych umów.

    Proces aneksowania dotyczył tylko obsługi umów dla klienta
    indywidualnego, nie dotyczył relacji po stronie firmowej. Aneksowaniem
    objęte były umowy dotyczące: bankowości elektronicznej, rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego (w złotych i w euro), debetowej karty
    płatniczej oraz rachunku oszczędnościowego.

    Szanujemy Twój wybór. Dziękujemy za Twój czas i dotychczasową
    współpracę.

    Bank Pekao S.A. Bierz życie za rogi!
    ***

    WAM