  • 1. Data: 2021-07-24 22:14:15
    Temat: Zmiana umowy karty w Santander
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    Trafiłem na coś takiego:

    https://www.santander.pl/lp/umowakarty

    Czyli w zasadzie co dla klienta się zmienia ? Tylko oprocentowanie ?

  • 2. Data: 2021-07-24 22:32:08
    Temat: Re: Zmiana umowy karty w Santander
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> writes:

    > Trafiłem na coś takiego:
    >
    > https://www.santander.pl/lp/umowakarty
    >
    > Czyli w zasadzie co dla klienta się zmienia ? Tylko oprocentowanie ?

    Jeśli dobrze rozumiem to tak, sposób liczenia odsetek.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 3. Data: 2021-07-24 23:23:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 24 lipca 2021 o 22:33:07 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    > Jeśli dobrze rozumiem to tak, sposób liczenia odsetek.

    Nie odsetek tylko oprocentowania.
    Ciekawy w sumie jestem, jak w umowach mieli to klienci, którzy takie aneksy dostają,
    bo to, co jest w tym piśmie, to nic innego jak obecne
    7,2%=(ustawowe)*2=(referencyjna+3,5%)*2.
    Może mieli tak, jak mam w citku, czyli 4*lombardowa, co obecnie daje oszałamiające
    2%? ;>
    Ja na KK santander mam wszędzie 7,2%, choć najstarsza z 2017 (echh, zaraz przyjdzie
    zapłacić 15zł za wznowienie).

  • 4. Data: 2021-07-25 12:44:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 24 Jul 2021 14:23:08 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    napisał(a):

    > Nie odsetek tylko oprocentowania.

    A to jakas roznica ?
    No coz - cytujac

    "6. Od wykorzystanej kwoty limitu kredytowego Bank pobiera odsetki
    według zmiennej stopy procentowej, równej stopie odsetek maksymalnych
    określonych w art. 359 § 21 Kodeksu cywilnego.

    7. Zmiana wartości stopy referencyjnej NBP spowoduje zmianę wysokości
    oprocentowania limitu kredytowego."

    Czyli odsetki to kwoty pieniezne? Ale "zmiana oprocentowania" skutkuje
    "zmianą sposobu naliczania odsetek", a dokladnie to zmiana stopy
    procentowej w tym sposobie :-)

> [...]
    7,2%=(ustawowe)*2=(referencyjna+3,5%)*2.
    > Może mieli tak, jak mam w citku, czyli 4*lombardowa, co obecnie daje oszałamiające

    Prawie na pewno tak. Wszystkie banki to teraz zmieniaja.

    > Ja na KK santander mam wszędzie 7,2%, choć najstarsza z 2017 (echh, zaraz przyjdzie
    zapłacić 15zł za wznowienie).

    To wypowiedz. Bedzie nowa promacja :-)

    Ale ale ... czy myslicie, ze sposob akceptacji przez uzycie karty z
    PIN jest prawidlowy? Czy jest kary godny z UOKiK? :-)

    J.