  • 1. Data: 2021-07-29 15:22:39
    Temat: IDEA - PEKAO
    Od: Dąbrowski <n...@a...pl>

    Dostałem taka wiadomość z Pekao S.A.
    "Niniejsza wiadomość dotyczy zawartej z Idea Bankiem S.A. umowy o
    usługi. Prosimy o zapoznanie się z załączonym dokumentem. W celu ochrony
    Twoich danych zabezpieczyliśmy go hasłem, które otrzymasz na numer
    telefonu podany do kontaktu z bankiem.
    W razie utraty hasła zadzwoń na infolinię pod numerem telefonu (22) 101
    10 10, dostępną w dni robocze od godziny 9.00 do 17.00 (koszt połączenia
    według taryfy operatora). Nasi konsultanci pomogą w jego odzyskaniu."
    Niestety przysłane hasło nie otwiera załączonego dokumentu. Próbowałem
    dodzwonić się na numer infolinii podany w treści wiadomości. Po
    przebrnięciu przez bardzo rozbudowane menu i wysłuchaniu kilkunastu
    nagranych wiadomości, bezskutecznie przez ponad pół godziny oczekiwałem
    na połączenie z konsultantem. Załączony plik ma nazwę
    bankowosc-elektroniczna.pdf. Myślę, że jest to jakaś standardowa
    wiadomość wysyłana do wszystkich byłych klientów Idea Bank. Czy ktoś
    dostał podobną wiadomość i może napisać co jest w tym zaszyfrowanym
    pliku? Jeżeli to coś ważnego to będę próbował dodzwonić się do
    konsultanta na infolinii aby przysłali mi nowe hasło, ale jak to nic
    ważnego to dam spokój i po prostu wyślę im pismo z rozwiązaniem umowy
    zawartej kiedyś z Idea Bankiem..

  • 2. Data: 2021-07-29 18:59:03
    Temat: Re: IDEA - PEKAO
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Jul 2021 15:22:39 +0200, Dąbrowski
    <n...@a...pl> wrote:

    >Dostałem taka wiadomość z Pekao S.A.
    >"Niniejsza wiadomość dotyczy zawartej z Idea Bankiem S.A. umowy o
    >usługi. Prosimy o zapoznanie się z załączonym dokumentem. W celu ochrony
    >Twoich danych zabezpieczyliśmy go hasłem,

    Takiego nie dostałem ale zapewne dotyczy to aneksów dot. przeniesienia
    do ST Pekao. Dwa wątki o tym rozpoczynałem na grupie.

> [...]
    >konsultanta na infolinii aby przysłali mi nowe hasło, ale jak to nic
    >ważnego to dam spokój i po prostu wyślę im pismo z rozwiązaniem umowy
    Nie musisz, sami Ci wypowiedzą 8 sierpnia jeśli nie podpiszesz aneksu.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 3. Data: 2021-07-29 19:07:37
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 29 lipca 2021 o 18:59:22 UTC+2 WAM napisał(a):

    > Nie musisz, sami Ci wypowiedzą 8 sierpnia jeśli nie podpiszesz aneksu.

    Wypowiedzą gdzieś październik-listopad.
    8 sierpnia to deadline podpisania aneksu.

  • 4. Data: 2021-07-29 21:18:16
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Jul 2021 10:07:37 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Wypowiedzą gdzieś październik-listopad.
    >8 sierpnia to deadline podpisania aneksu.
    Masz rację co do 8 sierpnia. Zastosowałem zbyt daleko idący skrót
    myślowy. Wypowiedzenie najpóźniej w październiku, choć może zaczną
    wysyłkę wcześniej jak będą mieli tego dużo ;)
    W oryginalnej wiadomości jest:

    Jeśli do dnia 8 sierpnia 2021 r. nie zaakceptujesz aneksu do umowy
    produktowej, to po tej dacie nie będziesz już mógł tego zrobić i
    wyślemy do Ciebie wypowiedzenie umów, a posiadane rachunki zostaną
    zamknięte przed końcem listopada 2021 r.

    WAM

  • 5. Data: 2021-07-29 22:46:50
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2021.07.29 o 21:18, WAM pisze:
> [...]
    > wyślemy do Ciebie wypowiedzenie umów, a posiadane rachunki zostaną
    > zamknięte przed końcem listopada 2021 r.

    https://www.pekao.com.pl/idea-bank/aneksowanie-umow.
    html?utm_source=www&utm_content=peo-sg&utm_medium=ak
    tualnosci-peo&utm_campaign=aneksowanie