  • 1. Data: 2021-07-29 14:39:09
    Temat: IdeaBank / Pekao - aneksy umów - cisną cisną ale nie wycisną ;)
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    Pekao wciąz ciśnie. Co kilka dni sms lub mail... Ostatni choć pewnie
    nie ostatni bo celowo nie podpisuję aneksu na rach os. fiz. i czekam
    aż przyślą wypowiedzenie. Mam nadzieję że nie dostanę wypowiedzenia
    dostępu do ST / umowy ramowej bo rachunek dz.g. chcę zostawić jeszcze
    chwilę, póki go nie wypowiedzą. Obym nie został z rachunkiem bez
    dostępu.

    Dzień dobry,

    chcielibyśmy kontynuować obsługę Twoich produktów w systemach Banku
    Pekao S.A. Abyśmy mogli to zrobić, prosimy o akceptację aneksu do
    Twojej umowy zawartej z Idea Bank S.A. Brak akceptacji będzie oznaczać
    konieczność ich zamknięcia. Czas na akceptację aneksu masz do 8
    sierpnia 2021 r. Proces aneksowania dotyczy obsługi umów dla klienta
    indywidualnego, nie dotyczy relacji po stronie firmowej.

    Podpisanie aneksu zapewnia:

    Konto Idealne z tym samym numerem rachunku - pod taką nazwą będą
    prowadzone wszystkie przejęte z Idea Banku S.A. rachunki
    oszczędnościowo-rozliczeniowe w PLN, począwszy od dnia przeniesienia
    ich do systemów Banku Pekao S.A.

    Rachunek oszczędnościowy Dobry Zysk - taką nazwę otrzymają
    wszystkie rachunki oszczędnościowe przejęte z Idea Banku S.A. od dnia
    przeniesienia ich do systemów Banku Pekao S.A.

    Twoje rachunki przeniesiemy z tym samym numerem.

    Wiele opłat pozostanie bez zmian, w tym 0 zł za prowadzenie Konta
    Idealnego, za obsługę karty do konta, wpłaty i wypłaty gotówki kartą
    do konta w bankomatach i wpłatomatach Banku Pekao S.A., wypłaty
    gotówki z wszystkich bankomatów za granicą oraz za 5 wypłat gotówki z
    obcych bankomatów w Polsce. Niektóre opłaty wzrosną lub pojawią się
    nowe w związku z nowymi usługami - przykładowo: opłata za wypłatę
    gotówki w kasie banku, opłata za złożenie polecenia przelewu SWIFT do
    banków krajowych i za granicę czy opłata za przychodzące polecenie
    przelewu spoza krajów Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Pełne
    zestawienie opłat związanych z nowymi produktami sprawdzisz w
    udostępnionej razem z aneksem Taryfie Prowizji i Opłat w Idea Cloud.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 2. Data: 2021-07-29 14:49:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]
    >dostępu do ST / umowy ramowej bo rachunek dz.g. chcę zostawić jeszcze
    >chwilę, póki go nie wypowiedzą. Obym nie został z rachunkiem bez

    Ja bym nie liczyl.
    Zakoncza kiedys, i to raczej szybciej niz pozniej.

    Chyba, ze chcesz zamknac rachunek prywatny, a zostawic firmowy jeszcze
    na troche ... no coz, wszelkie problemy mozliwe, jak to przy
    migracjach.

> [...]
    >sierpnia 2021 r. Proces aneksowania dotyczy obsługi umów dla klienta
    >indywidualnego, nie dotyczy relacji po stronie firmowej.

    A swoja droga - ciekawe, co w tych aneksach.
    Nowe cenniki, czy nowe regulaminy ... bo nie chce im sie czytac, co
    tam Idea zapisala ?

    Taa ... Dobry Zysk ... 0.01% ?

    J.

  • 3. Data: 2021-07-29 14:55:52
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Jul 2021 14:49:21 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ja bym nie liczyl.
    >Zakoncza kiedys, i to raczej szybciej niz pozniej.
    >
    >Chyba, ze chcesz zamknac rachunek prywatny, a zostawic firmowy jeszcze
    >na troche ...

    Prywatny mam gdzie indziej razy kilka (jak każdy na pbb). A firmowy
    muszę gdzieś założyć a nie chce mi się analizować promocji ;) Więc
    czekam aż mnie idealne pekao zmusi tzn wypowie firmowe.

    WAM

  • 4. Data: 2021-07-29 15:03:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WAM" napisał w wiadomości grup
    com...
> [...]

    >muszę gdzieś założyć a nie chce mi się analizować promocji ;) Więc
    >czekam aż mnie idealne pekao zmusi tzn wypowie firmowe.

    Wiele tam koztuje rachunek firmowy?

    Moze warunki pekao odpowiadaja i wcale nie zamierza wypowiadac :-)

    J.

  • 5. Data: 2021-07-29 15:09:50
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Jul 2021 15:03:10 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Wiele tam koztuje rachunek firmowy?
    Akurat kończy mi się bezwarunkowa promocja 24 miesiące za 0. Albo już
    się skończyła. I po promocji jest 0 jeśli robisz przelew ZUS. Ale jak
    będzie tarcza 172.0 ze zwolnieniem z ZUS to przelewu nie będzie i
    pewnie z 20 zł łykną. No chyba że się zrobi przelew do ZUS i wystąpi
    do ZUS o zwrot nadpłaty.

    Wypowiedziałbym i się przeniósł gdzieś indziej ale mi się nie chce
    formalizować wypowiedzenia, które pewnie nie przejdzie bo podpis
    niezgodny z kartą wzorów podpisów, której pewnie nie ma ;) Więc czekam
    aż oni to zrobią.

    WAM

  • 6. Data: 2021-07-29 19:04:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 29 lipca 2021 o 14:39:26 UTC+2 WAM napisał(a):
    > Pekao wciąz ciśnie. Co kilka dni sms lub mail... Ostatni choć pewnie
    > nie ostatni bo celowo nie podpisuję aneksu na rach os. fiz. i czekam
    > aż przyślą wypowiedzenie. Mam nadzieję że nie dostanę

    Popatrz, Ciebie nękają (ciekawe, czy jakby im zabronić marketingu to by dalej
    wysyłali) a mi nawet aneksu nie przysłali.
    Nawet się upomniałem - odpowiedź, że jak nie ma to nie będzie.
    Pyranie, czy bardziej to "ideowe" czy "żubrowe"? ;>
    Ciekawe jakie im kryteria przyświecają, czy np. lion's im się nie lpodoba i
    wszystkich na bruczek?
    Byłoby to durne, ale czego się po żubrze spodziewać?

  • 7. Data: 2021-07-29 21:16:19
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Jul 2021 10:04:06 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Pyranie, czy bardziej to "ideowe" czy "żubrowe"? ;>
    >Ciekawe jakie im kryteria przyświecają, czy np. lion's im się nie lpodoba i
    Może nie ogarnęli że tam jakiś lion był/jest i cisną tylko idealnych?
    SMSy skasowałem a w mailach mam:
    28.06 Ważne! Dotyczy Twojej umowy zawartej z Idea Bank S.A.
    14.07 Sprawdź ważną dla Ciebie informację w Idea Cloud
    28.07 Ważne! Dotyczy Twojej umowy zawartej z Idea Bank S.A.

    Czekam do 8 sierpnia :)

    WAM

  • 8. Data: 2021-07-30 06:36:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...

    >Popatrz, Ciebie nękają (ciekawe, czy jakby im zabronić marketingu to
    >by dalej wysyłali)

    to nie marketing.

    > a mi nawet aneksu nie przysłali.
    >Nawet się upomniałem - odpowiedź, że jak nie ma to nie będzie.

    Rozejrzyj sie - moze jednak wyslali?

    >Pyranie, czy bardziej to "ideowe" czy "żubrowe"? ;>
    >Ciekawe jakie im kryteria przyświecają, czy np. lion's im się nie
    >lpodoba i wszystkich na bruczek?
    >Byłoby to durne, ale czego się po żubrze spodziewać?

    A po co im klienci ? Kredytobiorcy sa dobrzy, bo przynosza zysk, moze
    jacys premium sa dobrzy, a reszta sp* :-)

    Ciekawe, czemu Ciebie nie ... wypowiedza, i stwierdza, ze przeciez
    wielokrotnie proponowali aneks, ale nie chciales,
    czy jestes pożądanym klientem.
    A moze masz jakąs lokate, IKE, czy czego tam jeszcze nie wypowiadaja ?

    J.

  • 9. Data: 2021-08-05 23:29:32
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości
    [...]
> [...]
    > zestawienie opłat związanych z nowymi produktami sprawdzisz w
    > udostępnionej razem z aneksem Taryfie Prowizji i Opłat w Idea Cloud.

    Z tego co udostępnili to nie da się chyba żadnej operacji gotówkowej
    w kasie za darmo wykonać (8zł).
    Kartą jeszcze tak, ale uwaga - np. przy Visa Classic od września nawet z
    bankomatu PEKAO SA nie da się bez prowizji. Podejrzewam, że
    tu za chwilę mogą zrobić to samo.
    No i od kiedy ma działać dostęp przez Pekao24?

    Arek

  • 10. Data: 2021-08-12 17:22:58
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 29 lipca 2021 o 21:16:22 UTC+2 WAM napisał(a):

> [...]
    > 14.07 Sprawdź ważną dla Ciebie informację w Idea Cloud
    > 28.07 Ważne! Dotyczy Twojej umowy zawartej z Idea Bank S.A.

    I jak tam po dniu D?
    Ja dostałem wczoraj wypowiedzenie (listem zwykłym - ciekawe, czy tak można, inteligo
    przysyłało poleconym - i to chyba nawet z poleceniem odbioru, dobrze, że listonosz
    żonę w domu zastał - no i w końcu tych z tej "mojej" nieszczęsnej poczty wyposażyli w
    te komputerki - choć kto wie, może nie, a potwierdzenia były w formie staroświeckiej
    żółtej karteczki) z datą 6 sierpnia - z powodu nieużywania rachunku przez 6 miesięcy
    (jeszcze wg regulaminu idei).
    Więc to pewnie nie lion's jest be, tylko przy okazji zrobili eksterminację martwych
    kont - i w stylu idea*żubr (z widocznym też wpływem skarbonki) nawet nie ostrzegli,
    że będą rżnąć.
    Trochę szkoda, bo to moja jedyna debetówka z nieograniczonymi bankomatami - choć do
    tej pory nie była używana (do tego stopnia, że nawet mi jej nie odnowili czy też
    chcieli nie odnowić), bo bałem się w idei trzymać nawet 1k - a w żubrze nie byłoby
    już takiego strachu.
    Cóż, z 12 banków+fintechów do pamiętania zostanie 11 - a może jeszcze czegoś by się
    pozbyć?
    Chyba że pozbędą się mnie - policzyłem, że mam ROR w 9 bankach (Banaś ma ponoć
    więcej, ciekawe, czy lurkuje na p.b.b ;), więc może któryś też się weźmie za
    czyszczenie?