  • 1. Data: 2007-05-08 07:52:47
    Temat: Kiedy u nas? :)
    Od: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>

    http://www.idg.pl/news/110029.html

  • 2. Data: 2007-05-08 08:18:16
    Temat: Re: Kiedy u nas? :)
    Od: "Janina WALLA" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:f1pa8f$ijc$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.idg.pl/news/110029.html

    POczytaj strone VW banku to się zdziwisz

    maria

  • 3. Data: 2007-05-08 08:44:11
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Janina WALLA <w...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:f1pa8f$ijc$1@inews.gazeta.pl...
    > >

    > POczytaj strone VW banku to się zdziwisz
    >
    > maria

    Mozesz dac link bezposrednio do karty?
    Nie moge znalezc.
    Mma kolege namietnego gracza w toto, to pewno skorzysta - 1-y miesiac gry za
    darmo, przy pierwszym skorzystaniu z karty, i jakies punkty do platnowsci za
    abonament gry przy korzystaniu z karty.

  • 4. Data: 2007-05-08 09:05:49
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Krzysztofsf porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mozesz dac link bezposrednio do karty?
    > Nie moge znalezc.
    Ignoruj posty grupowego trolla, chwalacego vw bank na kazdym kroku
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-05-08 15:44:06
    Od: "Slavekk " <s...@N...gazeta.pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał(a):

    > Patrze, patrze a tu Krzysztofsf porozsypywal nastepujace haczki:

    > Ignoruj posty grupowego trolla, chwalacego vw bank na kazdym kroku

    Ponieważ grupowy głupek występujacy czasem pod ksywą Kolina, a czasem Walla
    ciagle zmienia nicki, wyjscie jest jedno - każdy post chwalący VWB nalezy z
    góry uznać za bzdurę...;-)

    Slawek

  • 6. Data: 2007-05-08 15:50:23
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Ponieważ grupowy głupek występujacy czasem pod ksywą Kolina, a czasem
    > Walla
    > ciagle zmienia nicki, wyjscie jest jedno - każdy post chwalący VWB nalezy
    > góry uznać za bzdurę...;-)

    Ja tam jestem zadowolony niezależnie od tego co piszą. Po wprowadzeniu opłat
    tłuszcza odeszła i zrobiło się business class (ang.)

    Samolnik

  • 7. Data: 2007-05-08 16:36:52
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Samolnik" <j...@y...com> writes:

    > Ja tam jestem zadowolony niezależnie od tego co piszą. Po wprowadzeniu opłat
    > tłuszcza odeszła i zrobiło się business class (ang.)

    To znaczy ze do first class jeszcze daleko? :-)
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2007-05-08 16:44:06
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > To znaczy ze do first class jeszcze daleko? :-)
    > --

    Sorry, ale jeśli bywały w swiecie jesteś- to wiesz że VW bank w niemczech
    oferuje FIRST - tam to naprwadę NIemiecki bank jest.

    jk

  • 9. Data: 2007-05-08 19:15:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Samolnik" <j...@y...com> writes:

    > Sorry, ale jeśli bywały w swiecie jesteś- to wiesz że VW bank w niemczech
    > oferuje FIRST - tam to naprwadę NIemiecki bank jest.

    Ooo, to ten nasz jest niemiecki nie naprawde?
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2007-05-08 19:20:26
    Od: "Samolnik" <j...@y...com>

    > Ooo, to ten nasz jest niemiecki nie naprawde?
    > --

    Naprwde.
    Ale tam wszystko jeszcze lepsze jest.

    Janinka Kolinka