  • 1. Data: 2007-05-08 10:51:43
    Temat: kredyt mieszkaniowy a wzrost wartosci mieszkania
    Od: "MMG" <m...@w...pl>

    Witam

    Mam pytanko. Podobno mozna napisac do banku podanie zeby oprocentowanie
    kredytu zmniejszyc gdyz wartosc mieszkania wzrosla (u nas prawie
    dwukrotnie). Bardzo prosze o pomoc bo nie mam pojecia jak sie pisze takie
    podanie i jak to motywuje. Moze juz z Was pisal takie podanie? Jak tak to
    bardzo prosze o pomoc - moze jakis wzor tego podania.

    Pozdrawiam
    MMG

  • 2. Data: 2007-05-08 16:13:45
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "MMG" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podanie i jak to motywuje. Moze juz z Was pisal takie podanie? Jak tak to
    > bardzo prosze o pomoc - moze jakis wzor tego podania.

    Jak najbardziej jest to możliwe. Na przykład:

    Oferta Waszego banku w momencie naszych poszukiwań była na tle innych
    propozycji bankowych rzeczywiście atrakcyjna - dlatego też zdecydowaliśmy
    się na współpracę z Państwem. Jednakże w chwili obecnej marża w wysokości
    .... nie jest dla nas korzystna. Po dokonaniu rozeznania na rynku
    stwierdzamy, iż dla klientów biorących kredyt na mniej niż ....% wartości
    mieszkania ( a takimi klientami właśnie jesteśmy ponieważ wartość
    mieszkania wzrosła dwukrotnie) inne banki dysponują korzystniejszymi
    propozycjami. Również nie uszedł naszej uwadze fakt, że i bank [wstaw
    nazwę] dla nowych klientów oferuje korzystniejsze warunki.
    W związku z powyższym zwracamy się z prośbą o zmniejszenie marży kredytu do
    ...[powiedzmy 0,8 - 1% ?].
    Mamy przy tym nadzieję, że zależy Państwu nie tylko na nowych klientach, ale
    również i na tych pozyskanych wcześniej, którzy ze swoich zobowiązań
    wywiązują się w terminie.

    Oczywiście na samej górze listu imię , nazwisko, nr umowy itd. jak to w
    podaniach.
    Powodzenia :-)

    Maciek
    -----------
    Najwięcej wiedzy o e-biznesie http://skocz.pl/drxn

  • 3. Data: 2007-05-08 20:30:55
    Od: "Sopel" <p...@p...onet.pl>

    > Jak najbardziej jest to możliwe. Na przykład:
    >
    > Oferta Waszego banku w momencie naszych poszukiwań była na tle innych
    [...]
    > Maciek

    masz bajerę :)

    Sopel

  • 4. Data: 2007-05-09 06:37:43
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Maciej Laskowski" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > mieszkania ( a takimi klientami właśnie jesteśmy ponieważ wartość
    > mieszkania wzrosła dwukrotnie) inne banki dysponują korzystniejszymi

    A czy przy tej okazji nie każą:
    - robić od nowa wyceny (operatu)?
    - nie zwiększą składki na ubezpieczenie?
    Miroo

  • 5. Data: 2007-05-09 08:41:55
    Od: "MMG" <m...@w...pl>

> [...]

    > wywiązują się w terminie.
    >
    > Oczywiście na samej górze listu imię , nazwisko, nr umowy itd. jak to w

    Dzieki serdeczne za pomoc!!!

    Pozdrawiam
    MMG

  • 6. Data: 2007-05-09 15:45:55
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > A czy przy tej okazji nie każą:
    > - robić od nowa wyceny (operatu)?
    > - nie zwiększą składki na ubezpieczenie?

    Mi po prostu odpisali, że "obecnie mogą zaproponować marżę ..." bez żadnych
    dodatkowych wymagań
    oprócz opłaty za zmianę w umowie. Niestety, oczywiście było to więcej niż
    sugerowane 0,8-1 % .

    Maciek
    Najwięcej wiedzy o e-biznesie http://skocz.pl/drxn