  • 11. Data: 2007-12-01 14:26:35
    Temat: Re: IKE funduszowe
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:firo4n$j21$1@news.onet.pl...
    > Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Wypłata transferowa środków z mbanku oznacza, że masz IKE w mbanku i
    > przenosisz je do innego IKE.
    >
    > Natomiast tutaj mówimy o przeniesieniu IKE z innej instytucji do mbanku.

    Z tym, że skarbiec oferuje swoje IKE fundusze, poprzez interfejs mbanku.
    Czyli, jest to transfer mbank -> mbank, w sumie też mnie ten temat
    interesuje bo w sierpniu 2008, będę chciał przekształcić moją IKE lokatę w
    IKE fundusz i po przeczytaniu tabeli opłat i prowizji, myślałem, że nie ma z
    tym żadnego kłopotu.

  • 12. Data: 2007-12-01 14:40:22
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    >>
    > Z tym, że skarbiec oferuje swoje IKE fundusze, poprzez interfejs mbanku.
    > Czyli, jest to transfer mbank -> mbank, w sumie też mnie ten temat

    Nie, jest to transfer mbank -> skarbiec. IKE lokata prowadzi mbank.
    IKE fundusze prowadzi Skarbiec.

    > interesuje bo w sierpniu 2008, będę chciał przekształcić moją IKE lokatę
    > w IKE fundusz i po przeczytaniu tabeli opłat i prowizji, myślałem, że
    > nie ma z tym żadnego kłopotu.

    Będziesz miał problem, ale nie ze strony taryfy, tylko ze strony
    systemu mbanku. Jakbyś nie szukał, to nie znajdziesz w mbanku przycisku
    umożliwiającego założenie IKE fundusze bez pierwszej wpłaty. Jeśli
    zależy Ci na skarbcu, będziesz musiał założyć u nich IKE bez
    pośrednictwa mbanku.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2007-12-01 18:07:47
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-01 08:26, Darek stwierdził, że:
    > NA razie olałm sprawe bo dostęp do IKE
    > w BPH przez net w końcu będzie.

    mini, czy Pekao?;-)

    > Ps.
    > aka DK :)

    ;-)

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 14. Data: 2007-12-01 20:15:53
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > mini, czy Pekao?;-)

    Pekao

    Darek

  • 15. Data: 2007-12-01 20:18:56
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > E? mam IKE w arce, do podglądu wystarcza posiadanie dowolnego rachunku w
    > BZWNK (na przykład darmowe konto oszczędnościowe), rocznej opłaty nie ma
    > - przynajmniej ja nie stwierdziłe (tak, mam dłużej niz rok).

    Taką dostałem informację z infolinii i wyczytałem z ich stron.
    Jezeli tak nie jest to mnie cieszy. Na razie mam podgląd pod KK ale
    otrzymałem fajną ofertę na konto to i przy okazji spytam o IKE

    Darek

  • 16. Data: 2007-12-01 20:47:01
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2007-12-01 21:15, Darek stwierdził, że:

    > Pekao

    Pożyjemy, zobaczymy. W każdym razie fajnie by było, bo Pioneera sobie
    bardzo cenię.

  • 17. Data: 2007-12-01 21:00:21
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > było, bo Pioneera sobie
    > bardzo cenię.

    U mnie w kategorii cena/zysk nie stoi najwyżej

    Darek

  • 18. Data: 2007-12-04 08:51:37
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    http://finanse.netwaluta.pl/mbank/mike.html