  • 1. Data: 2007-12-01 01:05:19
    Temat: mBank - eKonto (Doładowanie telefonu, otwieranie lokat, fundus).
    Od: " Cezary H" <j...@N...gazeta.pl>

    Czy "Doładowanie telefonu" w eKonto (mBank) jest opłacalne, w stosunku do
    doładowania.era.pl (ERA TAK TAK) ? Krótko: czy to się opłaca ? (ERA przy
    wiekszych doładowaniach daje bonus).

    Jak z poziomu eKonto otworzyć eMAX Plus ? Widze tylko możliwość otworzenia
    mLokaty i eMAX (zwykłe eMax, bez plus).

    Czy jeśli chce korzystać z funduszy inwest. to musze wybrać WNIOSKI > EMAKLER
    I SFI ??? (czy to jedyny sposób?) Nadal nigdzie nie widze opcji wybrania eMAX
    Plus...

    DZIEKI ZA POMOC !

    C.H.

  • 2. Data: 2007-12-01 01:30:40
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Czy "Doładowanie telefonu" w eKonto (mBank) jest opłacalne, w stosunku
    > do doładowania.era.pl (ERA TAK TAK) ? Krótko: czy to się opłaca ? (ERA
    > przy wiekszych doładowaniach daje bonus).

    Nawet era.pl przenosi na strony spółki Bluemedia, która obsługuje również
    doładowania z mBanku. Bonusy są za doładowania niezależnie od pośrednika,
    który i tak jest ten sam. 'Opłacalność' też taka sama.

    > Jak z poziomu eKonto otworzyć eMAX Plus ? Widze tylko możliwość
    > otworzenia mLokaty i eMAX (zwykłe eMax, bez plus).

    przeczytaj uważnie to co wytłuszczonym drukiem
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/ek/index.html?opti
    on=mbank

    > Czy jeśli chce korzystać z funduszy inwest. to musze wybrać WNIOSKI >
    > EMAKLER I SFI ???

    i w tym wniosku zaznaczyć tylko SFI.

    > (czy to jedyny sposób?)

    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/sfi/#tab
    s=4

    > Nadal nigdzie nie widze
    > opcji wybrania eMAX Plus...

    Bo nie ma.

    Pozdr.
    K.K.

  • 3. Data: 2007-12-01 12:56:06
    Temat: Re: mBank - eKonto (Doładowanie telefonu, otwieranie lokat, fund
    Od: " Cezary H" <j...@N...gazeta.pl>

    > Nawet era.pl przenosi na strony spółki Bluemedia, która obsługuje również
    > doładowania z mBanku. Bonusy są za doładowania niezależnie od pośrednika,
    > który i tak jest ten sam. 'Opłacalność' też taka sama.

    Dobrze wiedzieć! Dzieki.

    > przeczytaj uważnie to co wytłuszczonym drukiem
    > https://form.mbank.com.pl/wnioski/ek/index.html?opti
    on=mbank

    Już założyłem (telefonicznie), a to wypełnienie formularza, zostało anulowane
    (ponieważ mam już eKonto u nich)

    > i w tym wniosku zaznaczyć tylko SFI.

    Tak zrobie.

    > http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/sfi/#tab