  • 1. Data: 2007-11-30 18:50:32
    Temat: KK Citi BP - splata
    Od: Tequila <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy dobrze rozumuję, że jeżeli termin spłaty karty mam w dniu roboczym
    X, to przelew z innego banku nadany dzień wcześniej gwarantuje mi że
    spłacę zadłużenie w terminie??
    Pytam, bo przelew wyszedł z mbanku dzisiaj pierwszym eliksirem i do
    tej pory nie widze tej kwoty na rachunku karty w Citi. A teoretycznie,
    powinna już być.
    Pzdt
    Tequila

  • 2. Data: 2007-11-30 18:54:38
    Temat: Re: KK Citi BP - splata
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Tequila" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    Pytam, bo przelew wyszedł z mbanku dzisiaj pierwszym eliksirem i do
    tej pory nie widze tej kwoty na rachunku karty w Citi. A teoretycznie,
    powinna już być.

    Skąd wiesz że pierwszym?
    mBank nie podaje którym.

    w banku powinna być, na koncie niekoniecznie

    Sławek

  • 3. Data: 2007-11-30 18:59:12
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

[...]

    Sie nie martw, ja tam splacam najczesciej drugim elixirem a bywa, ze i
    trzecim i zawsze zdaza.

    marekz

  • 4. Data: 2007-11-30 19:13:39
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <m...@t...irc.pl> wrote:

    > Sie nie martw, ja tam splacam najczesciej drugim elixirem a bywa, ze i
    > trzecim i zawsze zdaza.

    Nie boisz sie, ze kiedys zapomnisz? Polecam splate z mbanku poleceniem
    zaplaty, jesli masz linie w mbanku, to nie ma znaczenia ktora sesja
    pojdzie a i nie ma niebezpieczenstwa przegapienia.

    a.

  • 5. Data: 2007-11-30 20:24:58
    Od: "Seba" <b...@g...pl>

    Tequila <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Witam,
    > Czy dobrze rozumuj=EA, =BFe je=BFeli termin sp=B3aty karty mam w dniu
    robocz=
    > ym
    > X, to przelew z innego banku nadany dzie=F1 wcze=B6niej gwarantuje mi =BFe
    > sp=B3ac=EA zad=B3u=BFenie w terminie??
    > Pytam, bo przelew wyszed=B3 z mbanku dzisiaj pierwszym eliksirem i do
    > tej pory nie widze tej kwoty na rachunku karty w Citi. A teoretycznie,
    > powinna ju=BF by=E6.
    > Pzdt
    > Tequila

    citi na kartach kredytowych ksieguje tylko podczas nocnego batcha

  • 6. Data: 2007-11-30 20:29:33
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    >Czy dobrze rozumuję, że jeżeli termin spłaty karty mam w dniu roboczym
    >X, to przelew z innego banku nadany dzień wcześniej gwarantuje mi że
    >spłacę zadłużenie w terminie??

    nie, raz zdarzylo mi sie, ze wyslana kasa przelewem w dniu X-1 , wplynela na
    konto Citi w dniu X (tak widnialo na wyciagu)
    ale zaksiegowali w dniu X +1 co bylo juz spoznieniem i naliczyli odsetki...
    ale po krotkiej rozmowie na 0801 zdjeli mi to

  • 7. Data: 2007-11-30 20:47:17
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie boisz sie, ze kiedys zapomnisz? Polecam splate z mbanku poleceniem
    > zaplaty, jesli masz linie w mbanku, to nie ma znaczenia ktora sesja
    > pojdzie a i nie ma niebezpieczenstwa przegapienia.

    Nie boję się. :-) Nigdy, przenigdy nie używam polecenia zapłaty. Jak spłacam
    z rachunku w Multi, to zawsze idzie I elixirem, jako przelew z data
    przyszłą. Natomiast jak spłacam przelewem z KK Rajfiego, to idzie II albo
    III, bo tam się praktycznie nie da załapać na I elixir jeśli składasz
    zlecenie przelewu z KK danego dnia, a jak złozysz dnia poprzedniego to masz
    odsetki za dodatkowy dzień, nawet jesli złożysz o 23:59. Nawet jeśli złożysz
    o 0:01 w nocy wyjdzie najczęściej II Elixirem. Czasami wychodzi I (tak jakby
    wykonywało się od razu w chwili złożenia zlecenia), sporadycznie III.
    Pomimo, że takich przelewów wykonałem już grubo ponad 100 albo i 200, nie
    wiem od czego to zależy, na pewno nie od kwoty ani dnia tygodnia.

    marekz

  • 8. Data: 2007-11-30 21:20:55
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 30 Nov 2007 10:50:32 -0800 (PST), Tequila

> [...]

    >Pytam, bo przelew wyszedł z mbanku dzisiaj pierwszym eliksirem i do
    >tej pory nie widze tej kwoty na rachunku karty w Citi. A teoretycznie,

    Oni ksiegują z dziennym opóźnieniem (ale data księgowania bedzie OK).
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 9. Data: 2007-11-30 23:30:09
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    MarekZ <m...@t...irc.pl> wrote:

    > Nie boj? si?. :-) Nigdy, przenigdy nie u?ywam polecenia zap?aty. Jak sp?acam

    Jakis konkretny powod? Podoba mi sie to, jesli nie splace wczesniej sam,
    to 'samo' sie splaci, jesli nie calosc, to przynajmniej do 1000 Euro (to
    zawsze pokryje w moim przypadku minimalna splate).

    > z rachunku w Multi, to zawsze idzie I elixirem, jako przelew z data
    > przysz??. Natomiast jak sp?acam przelewem z KK Rajfiego, to idzie II albo

    Nie lapie. Dlaczego przyszla? Czy do Citi dochodzi z data dzien po
    terminie?

    > III, bo tam si? praktycznie nie da za?apa? na I elixir je?li sk?adasz
    > zlecenie przelewu z KK danego dnia, a jak z?ozysz dnia poprzedniego to masz
    > odsetki za dodatkowy dzie?, nawet jesli z?o?ysz o 23:59. Nawet je?li z?o?ysz

    Jakie odsetki, przeciez na KK Rajfiego jest grace period?

    a.

  • 10. Data: 2007-11-30 23:45:14
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    > Jakis konkretny powod? Podoba mi sie to, jesli nie splace wczesniej sam,
    > to 'samo' sie splaci, jesli nie calosc, to przynajmniej do 1000 Euro (to
    > zawsze pokryje w moim przypadku minimalna splate).

    Naturalnie ze konkretne powody. Uzywam na tyle duzej ilosci KK, ze to iz
    jedna czy dwie bede splacac poleceniem zaplaty niczego dla mnie nie zmienia
    w sensie wygody. Ale wazniejszym powodem jest ten, ze moge np. nie chciec
    karty splacic albo zmienic kwote splaty i zdecydowac sie na to np. dzien
    przed data splaty. Wtedy mialbym tylko duzo zachodu z odwolywaniem polecenia
    zaplaty, nie jest to takie proste i szybkie jak wywalenie przyszlego
    przelewu a co wiecej moze sie tego nie dac zrobic przez internet.

    > Nie lapie. Dlaczego przyszla? Czy do Citi dochodzi z data dzien po
    > terminie?

    Niejasno to napisalem. Chodzi mi o to, ze przelew zostal wpisany kiedys tam
    wczesniej jako przelew z data przyszla, w zwiazku z tym wychodzi I sesja.

    > Jakie odsetki, przeciez na KK Rajfiego jest grace period?

    Dla przelewow nie ma. Tylko dla bezgotowkowych.

    marekz