  • 1. Data: 2007-12-01 06:56:04
    Temat: IKE funduszowe
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Który bank/instytucja oferuje IKE:
    - z dostępem on-line (internet),
    - bez prowizji za wpłatę do funduszu (opłaty za wcześniejsze umorzenie
    jednostek mnie nie interesują)?

    p.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 2. Data: 2007-12-01 07:08:35
    Temat: Re: IKE funduszowe
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Nowakowski" <m...@...sygnaturce.pl> napisał w
    wiadomości news:fir0jn$jnt$1@news.dialog.net.pl...
    > Który bank/instytucja oferuje IKE:
    > - z dostępem on-line (internet),
    > - bez prowizji za wpłatę do funduszu (opłaty za wcześniejsze umorzenie
    > jednostek mnie nie interesują)?

    mBank
    http://www.mbank.pl/indywidualny/emerytura/trzeci_fi
    lar/index.html

    --
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2007-12-01 07:22:44
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > mBank

    Przy czym nie można tam przenieść IKE z innej instytucji.
    To dla tych, którzy maja ike i chcą się gdzieś ewakuować.

    Darek

  • 4. Data: 2007-12-01 07:26:28
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Który bank/instytucja oferuje IKE:
    > - z dostępem on-line (internet),
    > - bez prowizji za wpłatę do funduszu (opłaty za wcześniejsze umorzenie
    > jednostek mnie nie interesują)?

    Jak rozpracowywałem opcję przeniesienia IKE z BPH to wyszło że BZ WBK ma
    takie opcje. Ale chyba wymagają rachunku brokerskiego i tam jest opłata
    roczna. Ale nie dopytałem dokładnie. NA razie olałm sprawe bo dostęp do IKE
    w BPH przez net w końcu będzie.

    Darek

    Ps.
    aka DK :)

  • 5. Data: 2007-12-01 07:34:06
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Przy czym nie można tam przenieść IKE z innej instytucji.
    > To dla tych, którzy maja ike i chcą się gdzieś ewakuować.

    Czemu nie można ?
    Nie można u nich otworzyć i z kwitami udać się do poprzedniego
    zarządzającego IKE i zlecić transferu środków ?

  • 6. Data: 2007-12-01 08:01:51
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2007 08:26:28 +0100,
    osoba podpisana: Darek <n...@p...maila.pl>
    napisała:

    > Jak rozpracowywałem opcję przeniesienia IKE z BPH to wyszło że BZ WBK ma
    > takie opcje. Ale chyba wymagają rachunku brokerskiego i tam jest opłata
    E? mam IKE w arce, do podglądu wystarcza posiadanie dowolnego rachunku w
    BZWNK (na przykład darmowe konto oszczędnościowe), rocznej opłaty nie ma
    - przynajmniej ja nie stwierdziłe (tak, mam dłużej niz rok).
    KJ

    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 7. Data: 2007-12-01 09:33:50
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Robert Wicik napisał(a):
    > Użytkownik "Darek" <n...@p...maila.pl> napisał w wiadomości

    > Czemu nie można ?
    > Nie można u nich otworzyć i z kwitami udać się do poprzedniego
    > zarządzającego IKE i zlecić transferu środków ?

    System mbanku ma taką funkcjonalność, że otwierająć IKE trzeba
    wpłacić 400zł i nie ma możliwości - przed wpłatą - przenieść tam środki
    z innego IKE. Problem był poruszany przez jednego z klientów, ale mbank
    do tej pory (ponad rok) nie rozwiązał tego problemu. Było to opisywane
    na firum mbanku.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 8. Data: 2007-12-01 09:43:10
    Od: "Robert Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > IKE. Problem był poruszany przez jednego z klientów, ale mbank do tej pory
    > (ponad rok) nie rozwiązał tego problemu. Było to opisywane na firum

    Ja w ramach mBanku chciałem zamienić IKE fundusze, na IKE lokata i zamianim
    już 2. miesiąc.
    IKE lokata to produkt mBanku, ale IKE fundusze, to Skarbce BRE i trzeba
    troche pisemek poprzesyłać :)

    --
    Robert Wicik
    http://members.chello.pl/r.wicik/

  • 9. Data: 2007-12-01 13:04:20
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

> [...]

    > IKE. Problem był poruszany przez jednego z klientów, ale mbank do tej pory
    > (ponad rok) nie rozwiązał tego problemu. Było to opisywane na firum

    To dlaczego w cenniku istnieje taka pozycja:

    Realizacja dyspozycji wypłaty transferowej środków z mBanku*** 50 zł

    *** Jeżeli dyspozycja zostanie złożona przed upływem 12 miesięcznego
    terminu obowiązywania Umowy o prowdzenie rachunku oszczędnościowego mIKE
    lokata w mBanku i jest realizowana na indywidualne konto emerytalne
    instytucji finansowych, z którymi mBank podpisał Umowę o współpracę. Na
    dzień 1 września 2004 r. są to następujące instutycje finansowe: Generali
    Życie S.A. i TFI Skarbiec S.A.

    ???

  • 10. Data: 2007-12-01 13:40:35
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Marcin Wasilewski napisał(a):

> [...]
    > podpisał Umowę o współpracę. Na dzień 1 września 2004 r. są to
    > następujące instutycje finansowe: Generali Życie S.A. i TFI Skarbiec S.A.

    Wypłata transferowa środków z mbanku oznacza, że masz IKE w mbanku i
    przenosisz je do innego IKE.

    Natomiast tutaj mówimy o przeniesieniu IKE z innej instytucji do mbanku.