  • 1. Data: 2007-11-30 23:55:22
    Temat: mBankowe eKonto i eMAX Plus
    Od: " Cezary H" <j...@g...pl>

    Zastanawiam, się jakie są różnice między mBankowym eKonto i eMAX Plus ? Oprócz
    oprocentowania, które jest dużo wyższe (tzn. w eKonto go w zasadzie niema) w
    eMAX PLus (na poziomie 4.5-5%).

    Jakie są różnice ? Funkcjonalność podobna, prowizje i opłaty chyba te same
    (?). Gdzie są różnice ?

    C.H.

  • 2. Data: 2007-12-01 00:01:02
    Temat: Re: mBankowe eKonto i eMAX Plus
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Cezary H wrote:

    > Jakie są różnice ? Funkcjonalność podobna, prowizje i opłaty chyba te same
    > (?). Gdzie są różnice ?

    a gdzie te podobienstwa w funkcjonalnosci ?

  • 3. Data: 2007-12-01 00:05:14
    Od: " Cezary H" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    MarcinF <m...@i...pl> napisał(a):

    > a gdzie te podobienstwa w funkcjonalnosci ?

    Może pobieżnie czytałem ich funkcjonalność, i skupiłem się głównie na
    elementach które mnie interesują, ale specjalnie nie widze różnic.

    CH

  • 4. Data: 2007-12-01 07:42:38
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Gru, 01:05, " Cezary H" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

    > Może pobieżnie czytałem ich funkcjonalność, i skupiłem się głównie na
    > elementach które mnie interesują, ale specjalnie nie widze różnic.

    Z emaxplus masz jeden darmowy przelew w miesiacu - nastepne platne i
    to slono.
    Najlepiej miec 4-y(max ilosc) emaxplusy i albo na kazdym czesc
    oszczednosci z roznym przeznaczeniem i terminem wyjecia, albo
    rotacyjnie w przypadku koniecznosci skorzystania sciagac calosc na
    ekonto, wykorzystac co trzeba i reszte wplacac na kolejnego emaxplusa,
    z niewykorzystanym w tym miesiacu darmowym przelewem.

  • 5. Data: 2007-12-01 09:02:38
    Od: Autor <a...@n...chce.spamu.pl>

    Dnia Sat, 1 Dec 2007 00:05:14 +0000 (UTC), Cezary H napisał(a):

    > Może pobieżnie czytałem ich funkcjonalność, i skupiłem się głównie na
    > elementach które mnie interesują, ale specjalnie nie widze różnic.
    >
    > CH

    Jezeli wystarczajaca funkcjonalnosc konta dla Ciebie to jeden przelew w
    miesiacu na zdefiniowane konto (kazdy kolejny to 5 lub 10 zl i tylko przez
    telefon), brak mozliwosci wykonania przelewow z data przyszla, brak stalych
    zlecen, brak karty do rachunku to faktycznie roznia sie tylko
    oprocentowaniem ...

  • 6. Data: 2007-12-01 09:11:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik " Cezary H" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Może pobieżnie czytałem ich funkcjonalność, i skupiłem się głównie na
    > elementach które mnie interesują, ale specjalnie nie widze różnic.

    Widocznie nie umiesz czytac ze zrozumieniem. W mBanku nikt nie otwiera
    jednego konta. e-konto bierzesz standardowo, bo tylko ono Ci umozliwia
    wykonywania przelewow na dowolny rachunek (jak sie uprzesz to i z e-maxa
    bedziesz wykonywal, ale troche wiecej roboty), daje bezplatna karte do
    rachunku, mozliwosc wziecia kredytu w rachunki, polecenia zaplaty, zlecenia
    stale, doladowania telefonow, karte kredytowa, itp. Emaxy i emaxplusy sluza
    do przesuwania nadwyzek kasy z e-konta, coby lepiej procentowala. Tak wiec
    polecam otwarcie, oprocz e-konta przynajmniej jednego e-maxa i jednego
    emaxplusa - a oczywiscie eamxplusow najlepiej cztery, tak jak krzysztofsf
    napisal.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2007-12-01 13:10:24
    Temat: Re: mBankowe eKonto i eMAX Plus - Macie Panowie racje !!!!
    Od: " Cezary H" <j...@g...pl>

> [...]
    > polecam otwarcie, oprocz e-konta przynajmniej jednego e-maxa i jednego
    > emaxplusa - a oczywiscie eamxplusow najlepiej cztery, tak jak krzysztofsf

    Macie Panowie racje, eMax Plus ma (znacznie) mniejsze możliwości.

    Rozumiem, że z powodów podanych przez inne osoby z tego watku, warto mieć
    kilka (do czterech) eMax Plus.

    A do czego się przydaje zwykły eMax ?

    Widzę, że posiada:

    wpłaty w postaci przelewów lub wpłaty gotówki w bankomatach depozytowych
    ( jest to jakieś ułatwienie, ale chyba najlepiej robić przelewy z eKonta)

    opcjonalnie KARTA debetowa do rachunku, roczna opłata za kartę: 36 zł.
    ( droga opłata! W portfelu już ma dwie karty, chyba wystarczy )

    możliwość zlecania przelewów z datą przyszłą
    ( nigdy nie korzystałem, nie wiem czy się przyda )

    Jedyne ciekawe (dla mnie) rozwiązanie to mBilans.

    Czy są jakieś inne atuty posiadania eMax ?

    Pozdr.
    C.H.

  • 8. Data: 2007-12-01 13:23:51
    Od: " Cezary H" <j...@g...pl>

    Można mieć do czterech eMax i do czterech eMax Plus.

    Ile można mieć eKont ? Nie moge znaleźć na stronie mBanku, a kiedyś coś
    słyszałem o subkontach w eKonto (??).

    CH

  • 9. Data: 2007-12-01 13:42:06
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Cezary H napisał(a):

    > Ile można mieć eKont ? Nie moge znaleźć na stronie mBanku, a kiedyś coś

    IMHO można mieć tylko 1 ekonto.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 10. Data: 2007-12-01 13:43:40
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Cezary H napisał(a):

    > A do czego się przydaje zwykły eMax ?

    emax plus, w przeciwieństwie do emaxa ma możliwość tylko jednego
    bezpłatnego przelewu w miesiącu na ekonto. Zatem jeśli chcemy trzymać
    pieniądze wyzej oprocentowane niż na ekoncie, a chcemy wielokrotnie w
    ciągu miesiąca przelewać je na ekonto, to emax plus się do tego nie
    nadaje (5zł za drugi i każdy kolejny przelew w miesiącu)