  • 1. Data: 2007-12-01 08:33:20
    Temat: Spłata KK Lukasa w sobot
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Dla informacji: zlecenie spłaty KK (Visa) w LB z konta w LB w sobotę -
    powiodło się.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 2. Data: 2007-12-01 08:42:59
    Temat: Re: Spłata KK Lukasa w sobot
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Gru, 09:33, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > Dla informacji: zlecenie spłaty KK (Visa) w LB z konta w LB w sobotę -
    > powiodło się.

    Oni maja chyba niektore oddzialy czynne w sobote.

  • 3. Data: 2007-12-01 08:48:28
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 1 Dec 2007 00:42:59 -0800 (PST), krzysztofsf
    <k...@w...pl> wrote:

    >Oni maja chyba niektore oddzialy czynne w sobote.

    to chyba nie ma znaczenia, przecież nie spłacałem gotówką w oddziale.
    Ale argument byłby, gdyby przelewu nie wykonali: skoro pracujecie w
    sobotę, to dlaczego spłaty KK nie zrobiliście.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 4. Data: 2007-12-01 10:39:13
    Od: "Slavekk" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w
    wiadomości news:3172l31gcm9rnof526mpvh7os2nkkuiped@4ax.com...
    > Dla informacji: zlecenie spłaty KK (Visa) w LB z konta w LB w
    > sobotę -
    > powiodło się.

    przelew zlecony przez ciebie czy automagiczne obciązenie rachunku
    przez bank?

    Sławek

  • 5. Data: 2007-12-01 10:48:49
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Gru, 09:48, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:

    > to chyba nie ma znaczenia, przecież nie spłacałem gotówką w oddziale.
    > Ale argument byłby, gdyby przelewu nie wykonali: skoro pracujecie w
    > sobotę, to dlaczego spłaty KK nie zrobiliście.

    Chodzi o to, ze system informatyczny dziala na wszystkie opcje
    przeplywu gotowki

  • 6. Data: 2007-12-01 17:12:48
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 1 Dec 2007 11:39:13 +0100, "Slavekk" <s...@g...pl>
    wrote:

    >przelew zlecony przez ciebie czy automagiczne obciązenie rachunku
    >przez bank?

    Zlecony przeze mnie.
    --
    Jarek Andrzejewski