  • 11. Data: 2002-03-12 17:52:59
    Temat: Re: Humor mBanku
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    Pedroz wrote:

    > Heh.. Takich "klockow" jest wiecej i mozna by ich bylo troche wymienic. Ale nie o
    to tu chodzi.
    > Dziwi mnie jedynie, ze majac niedopracowana i nie w pelni funkcjonalna oferte dla
    osob
    > indywidualnych, biora sie za tworzenie nowej. IMHO bez sensu. A jesli chodzi o
    wlasne opisy
    > dla przelewow, to ten temat byl poruszany od dawien dawna, ale mBank zawsze sie
    wykreca
    > niemozliwoscia odwzorowania tego opisu w serwisie tel. :(

    beznadziejnie glupi argument. niech zmienia firme, ktora ich obsluguje. sam im to
    moge zrobic.

    pozdrawiam
    marcin

  • 12. Data: 2002-03-12 21:08:35
    Temat: Re[2]: Humor mBanku
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    [...]
    > beznadziejnie glupi argument. niech zmienia firme, ktora ich obsluguje. sam im to
    moge zrobic.
    No coz mozna na to poradzic. Kazdy wie, ze mozna to rozwiazac na 1001
    sposobow, a kazda wymowka by tego nie zrobic jest dobra :) Niestety
    polityka mBanku jest jaka jest i my tego nie zmienimy. Mozemy sie co
    najwyzej modlic :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w zadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 13. Data: 2002-03-12 21:25:22
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Tue, 12 Mar 2002 10:28:31 +0100, "Grzegorz Janoszka"
    <g...@p...onet.pl> napisałbył:

    >Właśnie sobie definiuję przelew z prywatnego mBanku na konto firmowe w VW.

    Zasilenie rachunku?
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2002-03-12 21:45:02
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    Najlepszy będzie jednak:

    wywóz nieczystości :-))

  • 15. Data: 2002-03-13 08:16:36
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    "Cezary F." <c...@i...pl> wrote in message
    > Najlepszy będzie jednak:
    > wywóz nieczystości :-))

    Zastanawiałem się nad tym, ale nie mam 100% pewności, że to się nie pojawi
    na jakimś wyciągu, a wtedy wszelka kontrola z US będzie miała czego szukać
    ;-)

    --
    GJ

  • 16. Data: 2002-03-13 08:19:21