  • 1. Data: 2002-03-12 08:28:18
    Temat: BZ24 brak rachunków
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Witam.
    Czy jak wchodzicie na własne konto w BZ24 to też wam wyskakuje brak
    rachunków?
    Fajnie bo nie dość, że mam tam jakieś groszaki to jeszcze na dodatek nic mi
    nie wiadomo żebym samodzielnie liwkidował rachunek :))).
    Pozdrawiam Wall.

  • 2. Data: 2002-03-12 21:16:11
    Temat: Re: BZ24 brak rachunków
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    dzisiaj trwały modyfikacje systemu i na stronie przy logowaniu była
    informacja, że mogą nastąpić przerwy w działaniu BZWBK24, a przerwy to się
    objawiają brakiem rachunków.

    Grześ