  • 1. Data: 2002-03-12 09:28:31
    Temat: Humor mBanku
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    Właśnie sobie definiuję przelew z prywatnego mBanku na konto firmowe w VW.

    Zastanawiam się jak nazwać w mBanku ten przelew: alimenty? Może spadek? Albo
    przyjaciółka (brakuje w tej liście pozycji kochanka1, kochanka2 i
    kochanka3)? Albo wywóz nieczystości?

    Przecież na tej liście w mBanku jest masa bzdurnych pozycji, a jak człowiek
    chce coś zrobić, to się nie da... Czy to nie jest głupie?

    --
    GJ

  • 2. Data: 2002-03-12 09:36:23
    Temat: Re: Humor mBanku
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    > (...) przelew z prywatnego mBanku (...)
    > Przecież na tej liście w mBanku jest masa bzdurnych pozycji, a jak
    człowiek
    > chce coś zrobić, to się nie da... Czy to nie jest głupie?

    glupie to jest wasze samoudreczanie sie mbankiem ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-12 09:43:34
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    > człowiek
    > glupie to jest wasze samoudreczanie sie mbankiem ;-))
    > *** blad ***

    Daj mi lepszą alternatywę, to z pewnością z niej skorzystam.

    --
    GJ

  • 4. Data: 2002-03-12 09:48:59
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

  • 5. Data: 2002-03-12 10:05:56
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Pedroz wrote:

    > IMHO jest to najpowazniejsza wada mBanku obok braku wypuklej karty w normalnym
    > kolorze za normalna cene. Zamiast bawic sie w przygotowanie oferty dla firm powinni
    > udoskonalic to co jest.

    np. wprowadzic informacje na temat niewykonanych przelwewow.

  • 6. Data: 2002-03-12 10:10:22
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-12 at 11:05 qubacz wrote:
    >normalnym
    >firm powinni
    >
    >np. wprowadzic informacje na temat niewykonanych przelwewow.

    Heh.. Takich "klockow" jest wiecej i mozna by ich bylo troche wymienic. Ale nie o to
    tu chodzi.
    Dziwi mnie jedynie, ze majac niedopracowana i nie w pelni funkcjonalna oferte dla
    osob
    indywidualnych, biora sie za tworzenie nowej. IMHO bez sensu. A jesli chodzi o
    wlasne opisy
    dla przelewow, to ten temat byl poruszany od dawien dawna, ale mBank zawsze sie
    wykreca
    niemozliwoscia odwzorowania tego opisu w serwisie tel. :(

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 7. Data: 2002-03-12 10:22:16
    Od: qubacz <q...@2...pl>

    Pedroz wrote:

    > Dziwi mnie jedynie, ze majac niedopracowana i nie w pelni funkcjonalna oferte dla
    osob
    > indywidualnych, biora sie za tworzenie nowej. IMHO bez sensu.

    Bez sensu to jest powielaniae tych samych bledow w kolejnych projektach.
    No ale koszty..

  • 8. Data: 2002-03-12 10:33:52
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    sie wykreca
    > niemozliwoscia odwzorowania tego opisu w serwisie tel. :(

    Bo jak sie ma d..y a nie informatykow, to tak jest... Ilez to na sieci mozna
    znalezc rozwiazan programowych czy sprzetowych syntezatorow mowy... No ale
    lepiej posiedziec przy kawusi i powiedziec "Sie nie da" niz siedziec pozniej z
    kawusia i zapiep...

    Maciek - IGI

  • 9. Data: 2002-03-12 10:41:09
    Od: p...@p...onet.pl (Pedroz)

    On 2002-03-12 at 11:33 i...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >znalezc rozwiazan programowych czy sprzetowych syntezatorow mowy... No ale
    >lepiej posiedziec przy kawusi i powiedziec "Sie nie da" niz siedziec
    Ja nie wiem, czy maja informatykow do d... Czy moze jedyna sluszna firma im
    powiedziala,
    ze sie nie da, badz rzucila cene zaporowa, bo im sie nie chce tego robic (dosc czesta
    praktyka). :)
    Rozwiazan mozna znalezc bez liku, ale w przypadku braku checi ich realizacji, to my
    mozemy
    sobie tylko ponarzekac...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

    --

    Określ Swoje potrzeby - my znajdziemy ofertę za Ciebie!
    [ http://oferty.onet.pl ]

  • 10. Data: 2002-03-12 11:06:24
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Grzegorz Janoszka"
    > glupie to jest wasze samoudreczanie sie mbankiem ;-))
    > *** blad ***

    Rzuciło mi się pytanie: czy kolega nie korzysta, czy nie samoudręcza się?
    Bo mi bardzo miło i przyjemnie korzysta się.
    :-)))).

    Pozdrawiam
    R.Wicik