  • 1. Data: 2002-03-12 08:48:45
    Temat: Pieniadze do nikad?
    Od: "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow,

    Mam pytanie, co sie dzieje z pieniedzmi wplaconymi na poczcie na konto
    bankowe z bledem w numerze w czesci dotycacej banku ?

    1. Czy pieniazki dotra do odbiorcy inna droga, bo w koncy na tej wplacie
    podany jest adres wlasciciela konta?
    2. Czy wracaja do wplacajacego, bo w koncu jego adres tez jest na druku
    wplaty?
    3. Czy inne?

    Pozdrawiam
    farelka

  • 2. Data: 2002-03-12 09:07:21
    Temat: Re: Pieniadze do nikad?
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Sylwia Kucharska <f...@c...krakow.pl> wrote:
    > Witam Szanownych Grupowiczow,

    Cześć Sylwiu :-)

> [...]
    > bankowe z bledem w numerze w czesci dotycacej banku ?

    > 1. Czy pieniazki dotra do odbiorcy inna droga, bo w koncy na tej wplacie

    NIe.

    > 2. Czy wracaja do wplacajacego, bo w koncu jego adres tez jest na druku
    > wplaty?

    Mozliwe, ale ten musi się na tej poczcie zgłosić.

    > 3. Czy inne?

    Poczta je sobie księguje jako 'inne przychody'

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 3. Data: 2002-03-12 13:19:48
    Od: "Travis" <[usun_to_odpowiadajac]Travis52@wp.pl>

    > Poczta je sobie księguje jako 'inne przychody'

    Inne przychodzy a to dobre ;-)

    Pzd Travis

  • 4. Data: 2002-03-13 11:10:31
    Od: "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl>

    Szczypior, a po co piszesz bzdury jak nie wiesz?

    farelka

  • 5. Data: 2002-03-13 11:11:59
    Od: "Sylwia Kucharska" <f...@c...krakow.pl>

    Jednak okazuje sie , ze nie jest tak zle. W opisanym przeze mnie przypadku,
    poprostu poczta znalazla numer telefoniczny odbiorcy i zadzwonila
    potwierdzic numer.

    farelka