    From: Piotr Gralak <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Gwarancje bankowe
    Date: Wed, 07 Jan 2009 15:18:19 +0100

    Budzik napisał(a):
    > Jak to jest obecnie z gwarancjami.
    > Powiedziano mi dziś w jednym z banków ze obecnie cały czas BFG gwarantuje
    > tylko 22,5TE, ze 50 tysiecy euro jeszcze nie obowiazuje.
    > Kiedy zacznie i czy bedzie wiadomo do kiedy bedzie obowiazywało?

    Informujemy, że od dnia 28 listopada br. obowiązuje podwyższony limit
    gwarancji środków zgromadzonych w banku przez jednego deponenta do 50
    tys. euro. Środki te podlegają 100 proc. gwarancji. W przypadku środków
    na rachunkach wspólnych (np. współmałżonków) limit gwarancji 50 tys.
    euro dotyczy każdego ze współposiadaczy rachunku.
    Podstawa: znowelizowana w dniu 23 października br. ustawa o Bankowym
    Funduszu Gwarancyjnym (Dz.U. Nr 209, poz. 1315).

    www.bfg.pl

    Dezinformacji od "bankowca" nie skomentuję ;)

    PG