  • 1. Data: 2009-12-07 19:37:54
    Temat: Getin vs. mBank & ostatnie sesje (IN & OUT)
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    Czy szanowne grono posiada jakieś informacje o tym, czy Getin bądź też mBank
    dzisiaj (albo też ogólnie) dłubał coś w ostatniej sesji
    przychodzące/wychodzącej?

    Pierwszy raz spotykam się z czymś takim - zlecałem dwa przelewy z mBanku na
    dwa różne konta w Getinie. Kasa wyszła z mBanku ostatnią sesją ale na konta
    w Getinie nie dotarła. Standardowo PLNy, które opuszczają mBank o godzinie
    13.35 (ostatnia sesja wychodząca) są widoczne w Getinie po godz. 17.
    Zdarzały się sporadycznie sytuacje, że w systemie getinu, mamona była
    widoczna dopiero po 18 ale pierwszy raz stykam się z tym, że nie ma jej na
    kontach po godzinie 20 :/ :O I teraz powstaje zasadnicze i jednocześnie
    proste (jak dla kogo) pytanie - kto dał dupy? :)

    Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne wskazówki.

  • 2. Data: 2009-12-07 21:53:06
    Temat: Re: Getin vs. mBank & ostatnie sesje (IN & OUT)
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > proste (jak dla kogo) pytanie - kto dał dupy? :)
    >
    > Pozdrawiam i dziękuję za ewentualne wskazówki.

    Podaja graniczna godz dla mB na 13:25, czy zmiesciles sie do tego czasu?
    Getin mial rozne wpadki, pamietam z okresu lokat 1-dniowych system zapychal
    sie tak, ze przelewy z 1-sesji byly widoczne poznym wieczorem. Trzeba
    pamietac, ze to co widzimy w systemach www jest tylko nakladka na faktyczny
    system banku, kasa moze byc w banku ale problemy z bankowoscia internetowa
    moga wprowadzac w blad.

  • 3. Data: 2009-12-08 08:23:36
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hfjtg2$2c2h$1@news2.ipartners.pl

    > Podaja graniczna godz dla mB na 13:25, czy zmiesciles sie do tego czasu?

    Jak najbardziej. Przelew zlecałem około godziny 12. Dodatkowo dobitnym
    potwierdzeniem, że kasa opuściła mBank jest to, że mam możliwość drukowana
    potwierdzenia przelewu, a jak wiesz taka funkcja nie jest możliwa jeżeli
    pieniądze nie opuściły fizycznie twojego rachunku w mBanku (widzisz je w
    operacjach zaplanowanych).

    > Getin mial rozne wpadki, pamietam z okresu lokat 1-dniowych system
    zapychal
    > sie tak, ze przelewy z 1-sesji byly widoczne poznym wieczorem.

    Wpadki z tamtego okresu pamiętam, ale aż takich obsuw z księgowaniem
    przelewów nie doświadczyłem.
    System getinu od jakiegoś czasu chodzi przynajmniej jak dla mnie w sposób
    akceptowalny, wczoraj coś im się popierdasiło (może to w związku ze zmianą
    toip dla przedsiębiorców?) :)
    No nic, czekam na dzisiejsze sesje przychodzące - może te pieniądze się w
    końcu zjawią na koncie.

> [...]
    faktyczny
    > system banku, kasa moze byc w banku ale problemy z bankowoscia internetowa

    Racja. Dlatego po gorącej kawce z rana czekam z niecierpliwością na rozwój
    wydarzeń a potem do roboty :(

  • 4. Data: 2009-12-08 08:24:36
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hfjtg2$2c2h$1@news2.ipartners.pl

    [ciach]

    Oooo! Kasa się pojawiła na rachunkach, ale nie mam jej widoczniej w historii
    :)

  • 5. Data: 2009-12-08 08:49:20
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Oooo! Kasa się pojawiła na rachunkach, ale nie mam jej widoczniej w
    > historii
    > :)

    Czyli zawalił mBank.

  • 6. Data: 2009-12-08 09:41:40
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hfl3h3$24n$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Czyli zawalił mBank.

    Nie bardzo. Pierwsza sesja przychodzą w getinie jest o godz. 10. Pieniądze
    były dostępne przed 10 i to grubo, natomiast nie są do teraz widoczne w
    historii.
    Dodam, że chyba system im się pierdasi bo wewnętrzny przelew jest w
    realizacji od ponad 40 minut, kiedy standardowo (przynajmniej od paru
    dobrych tygodni tak było) taka operacja trwała max 2 - 3 minuty.

  • 7. Data: 2009-12-08 09:43:44
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > realizacji od ponad 40 minut, kiedy standardowo (przynajmniej od paru
    > dobrych tygodni tak było) taka operacja trwała max 2 - 3 minuty.

    A tak, nie zauważyłem, że to szło z mBanku do Getinu, myślałem że w
    przeciwną stronę. Zawalił Getin.

  • 8. Data: 2009-12-08 09:43:49
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Valdi" news:hfl5i4$2a6$1@news.interia.pl

    > Dodam, że chyba system im się pierdasi bo wewnętrzny przelew jest w
    > realizacji od ponad 40 minut, kiedy standardowo (przynajmniej od paru
    > dobrych tygodni tak było) taka operacja trwała max 2 - 3 minuty.

    Koryguję to co napisałem. Nie chyba, ale się pierdali se względu na to, że
    spece coś dłubią/administrują w systemie :)

    Komunikacik:

    "Szanowni Klienci,
    Uprzejmie informujemy, że w dniu dzisiejszym ze względu na prace
    administracyjne mogą wystąpić przejściowe problemy z obsługą GB24
    zabezpieczoną kartą TAN.
    Za utrudnienia serdecznie przepraszamy
    GETIN Bank SA"