  • 1. Data: 2009-12-07 00:07:29
    Temat: PayPass prepaid - jaki bank?
    Od: "czak norris" <c...@n...pl>

    Witam!

    Który z banków ma pre-paid'ową kartę paypass? Pytanie dodatkowe, czy któraś
    z polecanych opcji będzie miała możliwość płatności w Internecie z sensownym
    podglądem transakcji? Do podejrzanych płatności mam teraz e-kartę (mbank -
    podgląd internetowy przez e-konto), oraz Visa PrePaid (ING - podgląd
    internetowy przez bezpłatne OKO), ale nie jestem szczególnie z nimi
    związany. Docelowo chciałbym mieć jedną kartę do e-płatności i paypass, czy
    to możliwe ? :-)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 2. Data: 2009-12-07 07:24:56
    Temat: Re: PayPass prepaid - jaki bank?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    czak norris pisze:
    > Witam!
    >
    > Który z banków ma pre-paid'ową kartę paypass?

    BZWBK

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-12-07 14:44:25
    Od: "czak norris" <c...@n...pl>

    > BZWBK

    Tylko ciekawe jak ją kupić...
    Byłem w oddziale i uzyskałem informację że to produkt dostępny tylko przez
    internet, lecz na stronie internetowej banku odnośnik "zamów" kieruje do
    premuiumshop24.bzwbk.pl, który natomiast informuje, że : "Przepraszamy, ale
    ten produkt został właśnie wycofany ze sprzedaży. Zapraszamy do
    kontynuowania zakupów.". ZONK jednym słowem!

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 4. Data: 2009-12-07 20:53:30
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    czak norris pisze:
> [...]
    > "Przepraszamy, ale ten produkt został właśnie wycofany ze sprzedaży.
    > Zapraszamy do kontynuowania zakupów.". ZONK jednym słowem!

    Weszli na nowy poziom paypass

    http://media2.pl/technologie/59475-platnosci-za-pomo
    ca-zegarka-w-polsce.html
    "MasterCard i Bank Zachodni WBK rozwijają rynek płatności zbliżeniowych
    w Polsce, wprowadzając do oferty banku zegarki z technologią PayPass. W
    poniedziałek (7 grudnia 2009 roku) dokonano pierwszej transakcji
    płatniczej zegarkiem z technologią zbliżeniową."

  • 5. Data: 2009-12-07 21:06:42
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "krzysztofsf" news:hfjq0d$pqv$2@news.onet.pl

> [...]
    > poniedziałek (7 grudnia 2009 roku) dokonano pierwszej transakcji
    > płatniczej zegarkiem z technologią zbliżeniową."

    No ale czy to jest wystarczający powód by wycofywać pospolity plastik z
    oferty? Nie wiem czy ludzie odpowiedzialni za ten projekt nie myślą, ale...
    chyba większość z nas nosi na ręce zegarek :/ Dwa mam mieć na rączce jak
    chcę zapłacić bezstykowo? ;)

  • 6. Data: 2009-12-07 21:20:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > ale...
    > chyba większość z nas nosi na ręce zegarek :/ Dwa mam mieć na rączce jak

    Większość nosi zegarki? Nie sądzę. Ja np. nie noszę od startu Polkomtela w
    pl (1996?). W moim odczuciu płatności przy użyciu zegarka naręcznego to
    jakiś poroniony pomysł.

  • 7. Data: 2009-12-07 21:24:56
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

> [...]
    > internetowy przez bezpłatne OKO), ale nie jestem szczególnie z nimi
    > związany. Docelowo chciałbym mieć jedną kartę do e-płatności i paypass, czy

    Nie spotkałem się by jakakolwiek fizyczna karta prepaid posiadała podgląd w
    internecie. Są takie?

  • 8. Data: 2009-12-07 21:47:57
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    Valdi pisze:
> [...]
    > chyba większość z nas nosi na ręce zegarek :/ Dwa mam mieć na rączce jak

    Pomysl poroniony, w sensie ograniczenia do jednego typu zegarka - ja
    widzialbym to w wersji bardziej uniwersalnej, raczej bransoletki, czy
    paski umozliwiajace umocowanie chipa, ktore mozna zalozyc do
    posiadanego juz zegarka, lub mocne breloczki do zamocowania do roznych
    przedmiotow.

    Natomiast same karty - masz przeciez mozliwosc zalozenia konta czy
    wyrobienia KK z taka funkcjonalnoscia :)))

    Osobiscie nie lubie zblizeniowek, zwlaszcza w KK lub kartach do konta.
    Ich sens widze wylacznie w roznego typu latwych do doladowania prepaidach.

  • 9. Data: 2009-12-07 22:02:59
    Od: "czak norris" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Stiwi" <s...@g...pl> napisał w

    > Nie spotkałem się by jakakolwiek fizyczna karta prepaid posiadała podgląd
    > w internecie. Są takie?

    Tak jak pisałem - ING, z tym że karta jest fizyczna, ale ma fikuśny kształt
    i o ile z płatnością w terminalu nie ma problemu o tyle do bankomatu jej nie
    wsadzisz. Musisz założyć OKO (prowadzenie i otwarcie 0zł) i podpiąć kartę
    pre-paid pod obsługę internetową.

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 10. Data: 2009-12-07 22:11:14
    Od: "Stiwi" <s...@g...pl>

> [...]
    > wsadzisz. Musisz założyć OKO (prowadzenie i otwarcie 0zł) i podpiąć kartę

    Nie chodzi mi o prepaid gdzie by podglągać transakcje przez internet, muszę zakładać
    jakieś konto.
    Poza tym, jak sam napisałeś, z bankomatu tą kartą nie skorzystasz.

    W sumie to dziwne, że banki nie proponują prepaidów z podglądem przez internet. Na
    dobrą sprawę
    można by się było logować na sam nr karty. Przecież to tylko podgląd... w dodatku
    anonimowej karty.