  • 1. Data: 2009-12-07 14:58:23
    Temat: Jak ugryźć karte bonus+?
    Od: luc <b...@g...net>

    Dostałem toto w pracy zamiast bonów światecznych:
    http://www.bonussystems.pl/karta_bonus_plus.php

    Jak najprościej (i najtaniej) wyciągnąć z tego całą dostępną kwotę?
    Działa to jako visa electron, na podpis. Można płacić w Internecie, bo
    ma kod CVV. Ale z drugiej strony jest informacja, że działa tylko na
    terenie Polski, więc pewnie na amazon.com sobie nic nie kupię...
    Nie ma pinu, więc z bankomatu kasy nie da się wyjąć. Aha, i każda
    transakcja kosztuje dodatkowe 0,5 pln...

    Macie jakieś pomysły, jak to ugryźć? Wolę płacić za zakupy KK, a
    gotówka niech nie leży odłogiem w citi, który obsługuje kartę...

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2009-12-07 15:28:24
    Temat: Re: Jak ugryźć karte bonus+?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "luc" news:ac2d739f-7909-40ee-a173-6a69a8b7f73e@g26g2000yq
    e.googlegroups.com

    [ciach]

    Czy City na tej karcie oferuje usługę Visa Cash Back? No bo jeżeli tak to
    chyba najlepszym pomysłem jest wycieczka do Reala (czy innej świątyni
    komercji, która oferuje ww. usługę) i kupno np. gum do żucia za 1,5 + 200 zł
    wypłaty pieniędzy w kasie :)

    Jakiś czas temu takie ustrojstwo dostał jeden z przedstawicieli mojej
    rodzinki - zakup trzech karpi "na raty) w Realu + VCB załatwił sprawę i
    karta była miodzio wyczyszczona do zera :)

  • 3. Data: 2009-12-08 13:53:25
    Od: luc <b...@g...net>

    On 7 Gru, 16:28, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

> [...]
    > komercji, która oferuje ww. usługę) i kupno np. gum do żucia za 1,5 + 200 zł

    Karta jeszcze nieaktywna, więc nie mam jak sprawdzić. Dzwoniłem na
    infolinię i tam twierdzą, że VCB nie jest mozliwy :-( Ale i tak trzeba
    będzie to zweryfikować w praktyce, bo zawsze jakaś szansa jest ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2009-12-10 17:55:41
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2009-12-07 15:58, luc pisze:
    > Dostałem toto w pracy zamiast bonów światecznych:
    > http://www.bonussystems.pl/karta_bonus_plus.php

    Ja też, i zastanawiam się jakie korzyści ma z tego pracodawca?
    Czym Citi go skusiło?
    Jako pracownik wolałem bony Sodexo.

  • 5. Data: 2009-12-14 11:10:53
    Od: luc <b...@g...net>

> [...]

    > komercji, która oferuje ww. usługę) i kupno np. gum do żucia za 1,5 + 200 zł

    Wracamy do tematu - karta już jest aktywna, płaciłem nią za zakupy w
    empiku i VCB nie zadziałało :-(
    Tak więc pozostaje wyczyścić ją bezgotówkowo w możliwie najmniejszej
    liczbie transakcji...

    pzdrwm
    luc