  • 1. Data: 2009-12-07 16:51:04
    Temat: KIS - czas oczekiwania na aktywację
    Od: Peet <w...@a...com>

    W czwartek zadzwonił konsultant of i poinformował mnie że za parę godzin
    będę miał aktywną kartę. Od tamtego momentu minęło już parę dni i tak
    się zastanawiam czy ten model tak ma. Zapytuję więc szanownego grona jak
    u was wyglądała aktywacja KIS, jak długo czekaliście?

    Peet

  • 2. Data: 2009-12-07 17:55:23
    Temat: Re: KIS - czas oczekiwania na aktywację
    Od: Homzik <h...@g...com>

    Karta pewnie jest już aktywna, tylko zapomnieli wysłać hasła, zadzwoń
    do nich i przedstaw sprawę, a w kilka minut otrzymasz nowe hasło sms-
    em, miałem tę samą sytuację.

  • 3. Data: 2009-12-07 18:58:17
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Homzik wrote:
    > Karta pewnie jest już aktywna, tylko zapomnieli wysłać hasła, zadzwoń
    > do nich i przedstaw sprawę, a w kilka minut otrzymasz nowe hasło sms-
    > em, miałem tę samą sytuację.

    czy hasło do KIS jest inne niż do lokat? - mam tam juz lokaty wiec po co
    mi nowe dodatkowe haslo?
    (narazie nie składałem wniosku o KIS)

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 4. Data: 2009-12-07 19:32:14
    Od: Homzik <h...@g...com>

    ja dostałem całkiem inny login i hasło ; co ciekawe, nowy login działa
    na lokaty.open.pl, ale stary nie działa na keepitsimple.pl ; ale może
    tylko ja tak mam?

  • 5. Data: 2009-12-08 11:44:05
    Od: MattS <m...@m...ms>

    On Mon, 07 Dec 2009 18:55:23 +0100, Homzik <h...@g...com> wrote:

    > Karta pewnie jest już aktywna, tylko zapomnieli wysłać hasła, zadzwoń
    > do nich i przedstaw sprawę, a w kilka minut otrzymasz nowe hasło sms-
    > em, miałem tę samą sytuację.

    U mnie wyglądało to tak:
    Kurier zabrał obydwa egzemplarze umowy. Dwa dni później dzwoni facet z OF
    i mówi, że chce mi aktywować kartę. Odpowiadam, że dopóki nie otrzymam
    swojego egzemplarza umowy, to odmawiam aktywacji karty. Facet się zgodził
    ze mną, powiedział, że zadzwoni ponownie dwa dni później. Kolejne parę dni
    później dostałem pocztą umowę. Ponieważ nikt do mnie z OF nie zadzwonił,
    to dzwonię ja do nich. Gadam z jakąś babką, mówię, że chce aktywować swoją
    kartę, a ta mi na to, że moja karta jest już aktywna. Wnioskuję, że facet
    z OF aktywował mi kartę, mimo że na to się nie zgodziłem.

    MattS

  • 6. Data: 2009-12-08 14:05:04
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-12-07 17:51, Peet wrote:
    > Zapytuję więc szanownego grona jak
    > u was wyglądała aktywacja KIS, jak długo czekaliście?

    Zadzwoniłem wczoraj do nich i konsultantka obiecała że jeszcze raz wyślą
    hasło. I to nic nie dało. Zadzwoniłem przed chwilą jeszcze raz i chyba
    trafiłem na jakąś rozgarniętą dziewczynę i powiedziała zebym zalogował
    się do karty loginem z lokaty, podziałało.