  • 1. Data: 2009-02-13 18:38:29
    Temat: Getin Bank - oprocentowanie rachunku TOP od od 14.02.2009 r.
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html
    Dla pakietu e-Getin: 7%
    reszta: 6%
    Zmiana pakietu na e-Getin nadal 50 zł
    http://www.getinbank.pl/download/tabela_oplat_GETIN_
    Konta.pdf

  • 2. Data: 2009-02-13 19:05:34
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "Bogdan B." news:gn4f7m$a8u$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html
    > Dla pakietu e-Getin: 7%
    > reszta: 6%

    Chwali się, że pamiętają o e-getinowcach :) Miło z ich strony - bardzo miło
    :)

  • 3. Data: 2009-02-13 19:18:33
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 19:38:29 +0100, Bogdan B. napisał(a):

    > http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html Dla pakietu
    > e-Getin: 7%
    > reszta: 6%
    > Zmiana pakietu na e-Getin nadal 50 zł

    Czyli trzeba zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz by mieć ten % więcej?

    --
    . JID: rmrmg(at)jabberpl(dot)org | Wszystko jest trudne
    . mail: rmrmg(at)wp(dot)pl | przy odpowiednim

  • 4. Data: 2009-02-13 19:38:48
    Od: " A." <a...@N...gazeta.pl>

    > Czyli trzeba zamknąć konto i otworzyć jeszcze raz by mieć ten % więcej?

    Tia, pod warunkiem że nie ma się lokat terminowych, bo żeby zamknąć konto,
    trzeba zerwać lokaty.
    Moim zdaniem bardzo złośliwe zagranie Getinu. Po pierwsze zmiana od soboty,
    więc nie można od razu zareagować i pieniędzy przelać gdzie indziej (a ostał
    się już chyba tylko Polbank, brrrrr), a po drugie niby w czym lepszy jest
    posiadacz zestawu e-getin od starego klienta (który zakładał konto zanim
    ktokolwiek o e-getinie myślał), mającego TOP?
    Na szczęscie w poniedziałek też są sesje Elixiru.

    pzdr

  • 5. Data: 2009-02-13 19:52:58
    Od: rmrmg <i...@s...atu.re>

    Dnia Fri, 13 Feb 2009 19:38:48 +0000, A. napisał(a):

> [...]

    > niby w czym lepszy jest posiadacz zestawu e-getin od starego klienta
    > (który zakładał konto zanim ktokolwiek o e-getinie myślał), mającego

    Otóż to. Juz chciałem zrobić z getinu podstawowy swój bank. Teraz trzeba
    będzie sprawdzić oferty banków jeszcze raz.

  • 6. Data: 2009-02-13 21:47:33
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "rmrmg" news:pan.2009.02.13.19.53.00@sign.atu.re

    > Otóż to. Juz chciałem zrobić z getinu podstawowy swój bank. Teraz trzeba
    > będzie sprawdzić oferty banków jeszcze raz.

    Znajdziesz coś lepszego/bardzo zbliżonego do getinu to daj znać - bardzo
    chętnie sobie założę jako awaryjne konto a może w przyszłości docelowy
    produkt finansowy.

    Pozdrawiam.

  • 7. Data: 2009-02-13 22:55:20
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik " A." <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > a po drugie niby w czym lepszy jest
    > posiadacz zestawu e-getin od starego klienta (który zakładał konto zanim
    > ktokolwiek o e-getinie myślał), mającego TOP?

    Posiadacz e-Getinu jest fajniejszy. :DDD

    marekz

  • 8. Data: 2009-02-13 23:15:06
    Od: "Edward Malinowy" <e...@n...spam.pl>

    "MarekZ" news:gn4tdi$p6d$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Posiadacz e-Getinu jest fajniejszy. :DDD

    IMO z punktu widzenia banku na pewno - można przyjąć hipotezę, że klient
    zakładający egetin zwiąże się z bankiem na dłużej stąd i taki bonus w
    postaci zachowania oprocentowania TOP'a na niezmienionym poziomie, dla tej
    grupy klientów.

    Dziwi mnie tylko fakt, że "starzy" klienci getinu muszą płacić za przejście
    (jeżeli się mylę to przepraszam i proszę o sprostowanie) na pakiet egetin...
    No ale to może jest związane z opłatą za ładną teczuszkę :)

    Pozdrawiam i spokojnej nocki dla całej grupy!

  • 9. Data: 2009-02-14 08:36:09
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote in message
    > http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html
> [...]

    Mam ROR internetowy i TOP otwarty przed oferta e-Getin i na rach
    oszczednosciowym widnieje dalej 7%.

  • 10. Data: 2009-02-14 09:40:22
    Od: " A." <a...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > zakładający egetin zwiąże się z bankiem na dłużej stąd i taki bonus w
    > postaci zachowania oprocentowania TOP'a na niezmienionym poziomie, dla tej

    A skąd taka hipoteza? Jak na razie to ja jestem dłużej związany z bankiem
    niż jakikolwiek e-getinowiec, a mam z tego powodu gorsze warunki.
    Teoretycznie mógłbym zmienić pakiet (płacąc 50 zł) lub zamknąć rachunki i
    założyć od nowa (ale mam lokaty terminowe, które musiałbym zrywać - koszt
    wielkrotnie wyższy), jednak wolę pieniądze z rachunku TOP przelać do
    Polbanku (decydując się na ten ich toporny system interentowy).

    Moim zdaniem Getin zachował się bardzo nieelegancko wobec "starych"
    klientów, ale może to taka aktualna moda wśród banków - dawać więcej nowym
    klientom niż starym. Kiedys przodowali w takiej polityce operatorzy
    telekomunikacyjni (ostatnio już widać odrócenie tej tendencji), a teraz
    banki. O ile telekomy miały jednak atut w postaci lojalki najczęsciej na 24
    miesiące, to w przypadku banku zmiana trwa nie dłużej niż jeden dzień.

    pzdr.
    A.