  • 11. Data: 2009-02-14 09:42:35
    Temat: Re: Getin Bank - oprocentowanie rachunku TOP od od 14.02.2009 r.
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    Użytkownik " A." <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gn63i6$1pu$1@inews.gazeta.pl...

    > A skąd taka hipoteza? Jak na razie to ja jestem dłużej związany z bankiem
    > niż jakikolwiek e-getinowiec, a mam z tego powodu gorsze warunki.

    W tym rzecz, że łatwiej utrzymać klienta niż pozyskać nowego. Zobacz co robi
    mbank, a liczba klientów nadal jest na imponującym poziomie.

    Klient nowy zwiąże się z Getinem na dłużej, bo wypowiedzenie pakietu przed
    upływem 12 miesięcy kosztuje 50zł. Odnoszę wrażenie, iż Ty możesz za darmo
    zerwać umowę konta.

  • 12. Data: 2009-02-14 09:43:30
    Od: " A." <a...@N...gazeta.pl>

    > Mam ROR internetowy i TOP otwarty przed oferta e-Getin i na rach
    > oszczednosciowym widnieje dalej 7%.

    Zmieni się (z datą wsteczną????) w poniedziałek.

    Już kilka razy zauważyłem, że zmiany w systemie internetowym są o 1-2 dni
    opóźnione (zwłaszcza gdy zmiana przypada na weekendy lub święta) w stosunku
    do oficjalnych komunikatów.
    A.

  • 13. Data: 2009-02-14 10:07:12
    Od: " " <a...@N...gazeta.pl>

    > W tym rzecz, że łatwiej utrzymać klienta niż pozyskać nowego. Zobacz co
    robi
    > mbank, a liczba klientów nadal jest na imponującym poziomie.

    Prawa marketingu mówią raczej, że TANIEJ jest utrzymać klienta niż pozyskać
    nowego. Biorąc pod uwagę mobilność pieniędzy ewidentne dyskryminowanie
    starych klientów wydaje się być, eufemistycznie to ujmując, zastanawiające :)

    A w mbanku też mam konto. Stan na koncie <10 zł. A kiedyś było to moje konto
    podstawowe. Tak więc liczba kont (przy bezpłatnym ich prowadzeniu) nie jest
    ważna - cenniejszą informacją byłoby podanie średniego salda na rachunku np.
    w 2004 i 2008 roku. Sądzę, że imponująca liczba kont (generująca mimo
    wszystko koszty) nie przełożyłaby się na imponujące salda, a byłaby to
    prosta konsekwencja tego, co robi mBank (oraz w mniejszym stopniu
    multiBank).

    > Klient nowy zwiąże się z Getinem na dłużej, bo wypowiedzenie pakietu przed
    > upływem 12 miesięcy kosztuje 50zł. Odnoszę wrażenie, iż Ty możesz za darmo
    > zerwać umowę konta.

    Jeśli faktycznie jest opłata za zamknięcie e-getinu przed upływam 12 m-cy,
    to może być jakiś argument. Kiepski (bo konto jest bezpłatne, więc jaki
    kłopot poczekać z zerowym saldem kilka miesięcy?), ale jest :)

    pzdr

  • 14. Data: 2009-02-14 13:00:25
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Szymon pisze:
    > W tym rzecz, ?e ?atwiej utrzymaae klienta ni? pozyskaae nowego. Zobacz co robi
    > mbank, a liczba klientów nadal jest na imponuj?cym poziomie.
    w przypadku kont bezpłatnych zasadniczym pytaniem jest ile kont jest
    aktywnie użytkowanych...

  • 15. Data: 2009-02-14 17:57:10
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > w przypadku kont bezpłatnych zasadniczym pytaniem jest ile kont jest
    > aktywnie użytkowanych...

    Kwestia definicji "aktywnie używany"