  • 1. Data: 2009-02-13 14:04:51
    Temat: [eurobank] zabrali i oddali 2 dni pozniej
    Od: "pg" <p...@i...pl>

    Witam,
    eurobank prawie mi podpadl z oplata za konto online. W historii dwie operacje:

    10-02-2009 10-02-2009 Pobranie opłaty
    Opłaty i prowizje - Opłata za prowadzenie rachunku
    12-02-2009 10-02-2009 Przelew przychodzący wewnętrzny
    Euro Bank Spółka Akcyjna - korekta opłaty za prowadzenie rachunku

    W styczniu regulaminowe 800pln, w lutym nawet wiecej, czy oni to sprawdzaja
    manualnie? No i ciekawe ze zwrot zaksiegowany 12.02.2009 czyli dwa dni bylem 4
    zlote w plecy :)

    pg

  • 2. Data: 2009-02-13 15:08:11
    Temat: Re: [eurobank] zabrali i oddali 2 dni pozniej
    Od: bec <b...@w...pl>

    pg pisze:
    > Witam,
    > eurobank prawie mi podpadl z oplata za konto online. W historii dwie operacje:
    [cut]
    > W styczniu regulaminowe 800pln, w lutym nawet wiecej, czy oni to sprawdzaja
    > manualnie? No i ciekawe ze zwrot zaksiegowany 12.02.2009 czyli dwa dni bylem 4
    > zlote w plecy :)

    Mieli "bład systemu":), omawiane bylo na grupie wczoraj i przedwczoraj.