  • 1. Data: 2009-02-13 13:43:03
    Temat: Uproszczone refinansowanie
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    Witam serdecznie,
    czy obecnie jakieś banki stosują procedurę uproszczonego refinasowania
    kredytu hipotecznego z innego banku?
    Myślę o kredytowaniu bez dokumentowania dochodów.
    Do niedawna były talie procedury w millennium (po 12 mc spłacania kredytu w
    innym banku) i w multibanku (po 18 mc).
    Obecnie tylko Santander ma taką procedurę przy 35% wpłacie dla CHF i 30%
    wpłacie w PLN.

    --
    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-02-13 13:57:04
    Temat: Re: Uproszczone refinansowanie
    Od: "Zippo" <z...@o...eu>

> [...]
    > w innym banku) i w multibanku (po 18 mc).
    > Obecnie tylko Santander ma taką procedurę przy 35% wpłacie dla CHF i 30%

    Z tego co się orientuje to do dzisiaj taką możliwość daje jeszcze nordea...
    po 15 te zasady maja się zmienić.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-02-13 14:10:08
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    kszyhoo pisze:
    > Witam serdecznie,
    > czy obecnie jakie? banki stosuj? procedure uproszczonego refinasowania
    > kredytu hipotecznego z innego banku?
    > My?le o kredytowaniu bez dokumentowania dochodów.
    > Do niedawna by?y talie procedury w millennium (po 12 mc sp?acania kredytu w
    > innym banku) i w multibanku (po 18 mc).
    > Obecnie tylko Santander ma tak? procedure przy 35% wp?acie dla CHF i 30%
    > wp?acie w PLN.
    multibank, dombank

  • 4. Data: 2009-02-14 14:29:41
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    > multibank, dombank

    Multibank zawiesił udzielanie tych kredytów. Ale, że Nordea to
    ....zaskoczenie.
    Straszni z nich aptekarze a tu masz, procedura uproszczona.
    Dombank ma tylko ten problem, że nie odnosi się obecnie w umowach kredytów
    hipotecznych do Wiboru tylko do stóp procentowych po jakich przyjmują
    depozyty. :-0

    Pozdrawiam,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2009-02-17 13:20:12
    Od: "kszyhoo" <k...@o...pl>

    > Z tego co się orientuje to do dzisiaj taką możliwość daje jeszcze
    > nordea... po 15 te zasady maja się zmienić.

    Sprawdziłem Nordea Bank, niestety ich procedura uproszczona polega na tym,
    że mogą zrezygnować z kilku zbędnych dokumentów ale dochody trzeba
    udokumentować. Czyli PITy, historie ROR itd.

    Pozdrawiam,
    Krzysztof