eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiGetin Bank - bardzo dluga konserwacja › Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Getin Bank - bardzo dluga konserwacja
    Date: Tue, 11 Nov 2014 11:33:02 +0100
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 18
    Message-ID: <m3sokh$bkp$5@dont-email.me>
    References: <m3rjbe$e96$1@speranza.aioe.org>
    <6...@g...com>
    <m3slg9$ep9$1@speranza.aioe.org>
    <2...@g...com>
    <m3smfh$hj3$1@speranza.aioe.org>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Tue, 11 Nov 2014 10:32:49 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="741b44bfeeab14b884228ea46ea2ba86";
    logging-data="11929";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+f40Tqrq/7p5h62LFE6Q1Q"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/24.6.0
    In-Reply-To: <m3smfh$hj3$1@speranza.aioe.org>
    Cancel-Lock: sha1:Vqx9yVkqJJOhFiIdEgKGv4XFwYk=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:606974
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-11-11 10:55, janek z pola pisze:
    >
    > Problem w tym, że aż do momemntu ekranu podsumowania, gdzie pojawia się info
    > że mam podać kod przesłany SMS, nie ma dialogu na zgody marketingowe. W
    > umowie którą akceptuję o typowych zgodach marketingowych ani słowa (umowa
    > stanowi tylko że można mi słać SMSy autoryzacyjne i dotyczące umów
    > produktów, czyli pewnie pod tym drugim hasłem kryje się agresywny marketing
    > SMS).
    >
    > W każdym razie miała być aktualizacja zgód marketingowych i nie ma jej.

    Zgody marketingowe są dostępne w samej bankowości internetowej i ja mam
    je ustawione na NIE, czyli tak jak było przed migracją.

    Za to pojawił mi się jako aktywny ROR z Getinu, którego umowę
    wypowiedziałem na początku roku i w starym systemie go nie widziałem.
    Napisałem do tych geniuszy przez system... ciekawe co odpiszą...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1