  • 1. Data: 2004-05-09 21:03:53
    Temat: Gdzie są moje pieniądze
    Od: "zasadka" <t...@z...pl>

    Hi
    W piątek ok. 16-tej przelałem z e-lukasa kaskę do m-banku.
    Z e-lukasa zeszło od razu do m-banku nie weszło.
    Wejdzie pewnie jutro.
    Ale o której? Ktoś wie?
    I najważniejsze!
    KOMPU PROCENTOWAŁA MOJA KASA PRZEZ WEEKEND????
    Lukasowi czy m-bankowi?

    Pzdr
    Tomek

  • 2. Data: 2004-05-09 21:17:44
    Temat: Re: Gdzie są moje pieniądze
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    zasadka <t...@z...pl> wrote:
    > KOMPU PROCENTOWAŁA MOJA KASA PRZEZ WEEKEND????
    > Lukasowi czy m-bankowi?

    A czytales moze regulamin jak otwierales rachunek w Lukasie? Bo wydaje mi
    sie, ze nie. Wiec co krzyczysz?

    P.S. Kasa wyjdzie z Luksa w poniedzialek i bedzie tego samego dnia w mBanku.

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-09 21:29:01
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > A czytales moze regulamin jak otwierales rachunek w Lukasie? Bo
    > wydaje mi sie, ze nie. Wiec co krzyczysz?
    >
    > P.S. Kasa wyjdzie z Luksa w poniedzialek i bedzie tego samego dnia w
    > mBanku.

    ...a przez ten czas Lukas nie doliczy odsetek.
    Robi tak wiele banków.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 4. Data: 2004-05-09 21:35:27
    Od: n...@p...onet.pl

    > Hi
    > W piątek ok. 16-tej przelałem z e-lukasa kaskę do m-banku.
    No to o całe 5h za późno

    > Z e-lukasa zeszło od razu do m-banku nie weszło.
    Zeszło, ale z Twojego konta a nie z Lukasa,
    (chyba, że masz jakiś niepodważalny dowód,
    że Lukas wysłał, a nie tylko obciążył Twoje konto)

    > Wejdzie pewnie jutro.
    > Ale o której? Ktoś wie?
    Koło południa, jak dobrze pójdzie

    > I najważniejsze!
    > KOMPU PROCENTOWAŁA MOJA KASA PRZEZ WEEKEND????
    > Lukasowi czy m-bankowi?
    A co, taka wielka kasa to była?
    No to Lukas sie ucieszy, że mu darowałeś ;-P

  • 5. Data: 2004-05-09 21:47:19
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl_niespamuj>

    On Sun, 9 May 2004 23:03:53 +0200, "zasadka" <t...@z...pl> wrote:

    >W pi?tek ok. 16-tej przelałem z e-lukasa kaskę do m-banku.
    >Z e-lukasa zeszło od razu do m-banku nie weszło.

    nie ma juz sesji KIR o tej porze (pominmy ZUSowa)
    tak wiec lukas zdjal ci kase, potrzyma do poniedzialku i pewnie w
    poniedzialek wysle I sesja KIRa (o ile nie wynikna inne problemy).

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319

    podsumowujac: kase zobaczysz w mbank w okolicach poludnia,
    przez weekend lukas nie naliczy ci odsetek.

    zawsze mnie draznilo, ze w lukasie nie mozna sobie ustawic daty
    operacji - ale m.in. na tym zarabiaja.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 6. Data: 2004-05-10 06:11:07
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message
    > ...a przez ten czas Lukas nie doliczy odsetek.
    > Robi tak wiele banków.

    A inteligo? Chyba nie... i za to je cenie...
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-05-10 07:35:30
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Maverick van Hyde wrote:

    > "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm> wrote in message

    > A inteligo? Chyba nie... i za to je cenie...
    > Pozdrawiam

    Inteligo zwinie ci kasą z konta dopiero w momencie kiedy fizycznie
    zabierze się za wysyłanie kasy.
    Wszystko ma swoje plusy i minusy.
    Spróbuj zapłacić "w terminie" za pięć dwunasta np ZUS.
    W mBanku, Lukasie w historii będziesz miał datę, że przelałeś w momencie
    kiedy zleciłeś.
    W Inteligo, będziesz miał datę "poniedziałkową", czyli po rybkach.

  • 8. Data: 2004-05-10 08:05:39
    Od: "Bulbe" <b...@w...pl>

    "poilkj" <u...@d...invalid> wrote in message
    > Maverick van Hyde wrote:
    [...]
    > W Inteligo, będziesz miał datę "poniedziałkową", czyli po rybkach.

    A to niby dlaczego? Dzisiaj jest poniedziałek, 10 maja i właśnie do 10
    trzeba ZUS płacić.
    Bulbe

  • 9. Data: 2004-05-10 08:18:14
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Bulbe wrote:

    > "poilkj" <u...@d...invalid> wrote in message

    > [...]
    >

    > A to niby dlaczego? Dzisiaj jest poniedziałek, 10 maja i właśnie do 10
    > trzeba ZUS płacić.
    To teraz wyobraź sobie, ze 10 wypada w piątek. A ty dopiero w piątek
    bedziesz miał kasę (3 sesją)

    KJ

  • 10. Data: 2004-05-10 08:57:59
    Od: "Bulbe" <b...@w...pl>

    "Kamil Jońca" <k...@g...pl> wrote in message
    > Bulbe wrote:
    [...]
    > To teraz wyobraź sobie, ze 10 wypada w piątek. A ty dopiero w piątek
    > bedziesz miał kasę (3 sesją)
    >
    > KJ

    Chyba się nie zrozumieliśmy, ja pisałem tylko o przelewie do ZUS - jeśli
    uruchomię przelew np. dzisiaj, 10 maja, przed właściwą sesją (w mBanku) to
    będzie OK w tym sensie, że zapłacę w terminie itp. Nawet jeśli 10 przypadnie
    w piątek i przelew wyjdzie ostatnią sesją do ZUS'u (a dotrze np. w
    poniedziałek, czyli 13-tego) to też będzie OK - liczy się data 'wyjścia'
    przelewu. Tak samo jest z US. A jeśli np. 10 przypadnie w sobotę lub
    niedzielę - to spokojnie mogę puścić przelew w poniedziałek - w następny
    dzień roboczy.
    Bulbe