  • 1. Data: 2004-05-09 14:26:45
    Temat: MultiBank i S55
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Na wszelkie mozliwe sposoby probowalem skonfigurowac S55 pod
    wap.multibank.pl, ale niestety nie udalo sie mi polaczyc...

    Probowalem i z wlaczonym gprsem i bez, z wybieraniem numeru przez CSD (siec
    IDEA) i nic. Konfigurowalem tak jak zalecano na stronie Multibanku...

    Gdyby ktos byl w stanie pomoc, bylbym wdzieczny. Dodam, ze jak mialem N6210
    nie mialem zadnych problemow.

    Stiwi.

  • 2. Data: 2004-05-09 15:05:09
    Temat: Re: MultiBank i S55
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 9 May 2004 16:26:45 +0200, "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    wklepał(-a):

> [...]
    >
    >Probowalem i z wlaczonym gprsem i bez, z wybieraniem numeru przez CSD (siec
    >IDEA) i nic. Konfigurowalem tak jak zalecano na stronie Multibanku...

    Na Siemensie S45i też się nie udało...

  • 3. Data: 2004-05-10 17:43:34
    Od: Solos <"solos[nielubiespamu]"@pro.wp.pl>

    Byl 9 maj 2004, kiedy to na grupę pl.biznes.banki, Stiwi wysłał(a)
    następującą wiadomość:

    na SE T68i tez sie nie da :(

    --- Solos ------------
    --- GG 3115539 ---
    -----------------------

  • 4. Data: 2004-05-10 18:09:22
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Na Siemensie S45i też się nie udało...
    Siemens MT 50 też nie działa z Multi :((( a co gorsze konsultanci z Multi
    nie potrafią pomódz w tej sprawie(dla porównania serwis wap mBanku działa
    poprawnie na tym telefonie).
    Podobno pracownicy MultiBanku czytaja tą ppb!Mój apel do Nich: Przetestujcie
    na jakich NOWYCH telefonach działa serwis wap MultiBanku!!!

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.cuf.prv.pl