  • 1. Data: 2004-05-10 07:50:01
    Temat: Re: mBank przeciążony...??
    Od: "Obywatel107" <obywatel107@/gazeta/.pl>

    Użytkownik "supermenn" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c7ncbo$6iv$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > To mi się jeszcze nie zdażyło...
    > A właśnie dzisiaj musze zapłacić ZUS ..
    >
    > Przepraszamy, ale chwilowo logowanie do internetowego systemu
    transakcyjnego
    > mBanku jest niemożliwe. Ograniczenia w logowaniu spowodowane są znacznym
    > wzrostem liczby operacji wykonywanych przez Klientów w serwisie.
    >
    > Zalecamy ponowną próbę wejścia do systemu po upływie 10 minut.
    > Za utrudnienia serdecznie przepraszamy.
    >
    > Pozdrawiam supermenn.

    hehehe
    ciekawe w ktora strone idzie strumien pieniendzy
    Na zewnatrz?
    Czy moze do srodka?
    :))))))

  • 3. Data: 2004-05-10 08:01:29
    Od: "Kiss" <k...@b...pl>

    nooo
    leży co najmniej od 09:50
    nie żebym testował co 5 minut
    ale traf chciał, że akurat zachciało mi się sprawdzić
    czy wpłynęła wypłatka

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2004-05-10 08:02:05
    Od: "Bulbe" <b...@w...pl>

    "supermenn" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > To mi się jeszcze nie zdażyło...
    > A właśnie dzisiaj musze zapłacić ZUS ..
    [...]
    > Pozdrawiam supermenn.

    Jakieś problemy techniczne, moje przelewy też nie wyszły pierwszą sesją -
    rozmawiałem z mLinką, która powiedziała, że będzie dobrze ;) Przelewy do
    ZUS'u wyjdą popołudniową sesją.
    Bulbe

  • 5. Data: 2004-05-10 08:02:12
    Od: "supermenn" <s...@p...onet.pl>

    Przelewy do
    > ZUS'u wyjdą popołudniową sesją.
    > Bulbe

    czyli do, której muszę złożyć, żeby zdążyły wyjść ?
    supermenn

  • 6. Data: 2004-05-10 08:10:23
    Od: "Bulbe" <b...@w...pl>

    > Przelewy do
    >
    > czyli do, której muszę złożyć, żeby zdążyły wyjść ?
    > supermenn

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319
    Bulbe

  • 7. Data: 2004-05-10 08:11:17
    Od: "supermenn" <s...@p...onet.pl>

    http://www.mbank.com.pl/wiecej/pytania/main_list_faq
    _2113.html#2319
    > Bulbe

    dzięki !
    supermenn

  • 8. Data: 2004-05-10 08:16:35
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "supermenn" <s...@p...onet.pl> napisała:

    > To mi się jeszcze nie zdażyło...
    > A właśnie dzisiaj musze zapłacić ZUS ..
    Dlatego jest przeciążony - nie tylko Ty musisz zapłacić ZUS. Zawsze
    dziesiątego rano są kłopoty

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 9. Data: 2004-05-10 08:33:19
    Od: "Jakub \"Cubituss\" Kowalski" <c...@a...net>

    > To mi się jeszcze nie zdażyło...
    > A właśnie dzisiaj musze zapłacić ZUS ..

    Argh, z tym samym walczę, a teraz call center wyłączyli jeszcze,
    kurdeeeee.

    C.

  • 10. Data: 2004-05-10 09:33:31
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 10 May 2004 10:02:05 +0200, "Bulbe" <b...@w...pl> wrote:

    >Jakieś problemy techniczne, moje przelewy też nie wyszły pierwszą sesją -
    >rozmawiałem z mLinką, która powiedziała, że będzie dobrze ;) Przelewy do
    >ZUS'u wyjdą popołudniową sesją.

    Przecież przelewy do ZUSu idą jedną sesją - o 17-ej. Nawet, gdy mBank
    działa :-)
    --
    Jarek Andrzejewski