  • 1. Data: 2004-05-09 20:58:12
    Temat: Leśna ekspedycja- Wyjazdy firmowe
    Od: "Ewelina" <e...@o...pl>

    Leśna Ekspedycja to kilkugodzinny program nastawiony na poznanie i zbliżenie
    jego uczestników.
    Wszystkie programy z oferty team-building oraz incentive można w sposób
    łatwy połączyć z wyjazdem szkoleniowym lub typowo rekreacyjnym. Dysponujemy
    szeroką bazą hotelową o sprawdzonym standardzie.
    Szczegoly: http://www.funclub.pl/wycieczka.php?id_w=150

    Wejdź!!! Zobacz!! www.funclub.pl mamy tez inne oferty!!

  • 2. Data: 2004-05-10 07:03:06
    Temat: Re: Leśna ekspedycja- Wyjazdy firmowe
    Od: "MONTWA" <m...@h...com>

> [...]
    Dysponujemy
    > szeroką bazą hotelową o sprawdzonym standardzie.

    Bardzo nie polecam tych spamerów. Sam mam przykre doświadczenia, a sieć jest
    pełna skarg np.
    http://tinyurl.com/2p3rk

    MOnti

  • 3. Data: 2004-05-10 13:12:55
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c7n9jt$lqg$...@n...news.tpi.pl,
    MONTWA <m...@h...com>:

    > Bardzo nie polecam tych spamerów. Sam mam przykre doświadczenia, a
    > sieć jest pełna skarg np.
    > http://tinyurl.com/2p3rk

    Z uslug nie korzystalem, ale kiedys w okolicach Drawska korzystalem z
    podwiezienia - byli b. mili ludzie. Ale moze sa juz inni.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2004-05-10 17:50:30
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    RobertSA napisał:
    > Z uslug nie korzystalem, ale kiedys w okolicach Drawska korzystalem z
    > podwiezienia - byli b. mili ludzie. Ale moze sa juz inni.

    Tak jak Rosjanie w "Psach 2" Paskiowskiego - to bardzo mili ludzie ;-)