  • 1. Data: 2004-05-09 19:00:43
    Temat: mBank i Linux
    Od: water <N...@o...pl>

    Cześć!

    Moja pytanie będzie krótkie, bo wiszę na modemie w nie swoim domu: czy
    w czasie dostępu do usług via WWW korzystając z Linuksowego programu
    Galeon, Mozilla czy jakiejś innej przeglądarki mogę się spodziewać
    jakichś problemów? Chodzi mi o konkretnie bank z tematu i koniecznie o
    Linuksa (Debiana), bo Windowsom jakoś nie ufam ;>

    Nie róbcie mi pod górkę i nie odsyłajcie do archiwum czy FAQ-ów, bo
    naprawdę nie chcę komuś nabijać rachunków.

    Dzięki.

    water
    shanti shanti shanti

  • 2. Data: 2004-05-09 19:19:49
    Temat: Re: mBank i Linux
    Od: "Jacek" <j...@p...com>

    mozilla w mandraku 9.2 chodzi do mBanku bez problemu
    Jacek

  • 3. Data: 2004-05-10 10:32:30
    Temat: Odp: mBank i Linux
    Od: "Bodzio" <bonza@[spamidlo]wp.pl>

    Użytkownik Jacek <j...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:c7m0d9$h38$...@n...news.tpi.pl...
    > mozilla w mandraku 9.2 chodzi do mBanku bez problemu
    w MDK 10 konqueror i mozilla tez nie ma problemu

    --
    Dariusz Boniukiewicz
    pager 0642299084

  • 4. Data: 2004-05-10 12:28:11
    Od: matryc <u...@t...pl>

    water wrote:

> [...]
    > jakichś problemów? Chodzi mi o konkretnie bank z tematu i koniecznie o
    > Linuksa (Debiana), bo Windowsom jakoś nie ufam ;>

    Akuratnie linux nie ma z tym nic wspólnego.
    Pytanie czy przeglądarki www będą wyświetlać poprawnie tą strone.
    Opera, mozilla, konqueror działają bez problemu, te sprawdzałem.

    matryc

  • 5. Data: 2004-05-10 17:47:45
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl>

    Dnia 2004-05-09 21:00, Użytkownik water napisał:
> [...]
    > jakichś problemów? Chodzi mi o konkretnie bank z tematu i koniecznie o
    > Linuksa (Debiana), bo Windowsom jakoś nie ufam ;>

    Od kilku lat pracuje tylko na linuxie i jakos sobie radze wszedzie poza
    stronami typu:
    "If przegladarka NOT Internet Explorer THEN napisz "Masz niewlasciwa
    przegladarke" i wyslij goscia do diabla."
    ---