  • 1. Data: 2004-06-17 08:45:51
    Temat: OT - tpsa
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Witam!

    Temat na pewno OT, ale nie miałem pojęcia, gdzie podrzucić tę zajawkę, a
    może się przyda grupowym inwestorom:
    http://www.rzeczpospolita.pl/ostatnia_chwila/index.h
    tml :
    "Opłata za znak graficzny
    Telekomunikacja Polska SA będzie płaciła 0,06 proc. swoich rocznych
    przychodów France Telecom za prawo używania w swym nowym logo znaku
    firmowego FT. W 2003 r. przychody TP SA wynosiły 14,3 mld zł."

    Bez komentarza.

    Z poważaniem
    PWZ

    --
    O tempora, o mores!

  • 2. Data: 2004-06-17 09:43:01
    Temat: Re: OT - tpsa
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > przychodów France Telecom za prawo używania w swym nowym logo znaku
    > firmowego FT. W 2003 r. przychody TP SA wynosiły 14,3 mld zł."

    czyli 122 mln zl rocznie, 330 tys dziennie...:)

    zeby jakosc i cena byla jeszcze jak we FT

    MarcinP

  • 3. Data: 2004-06-17 09:53:50
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Więcej takich wiadomości i tandem LPR-Samoobrona będzie na czele w następnych
    wyborach :-(

    Jacek

  • 4. Data: 2004-06-17 10:47:56
    Od: "Anka Benc" <a...@p...fm>

> [...]
    > przychodów France Telecom za prawo używania w swym nowym logo znaku
    > firmowego FT. W 2003 r. przychody TP SA wynosiły 14,3 mld zł."

    FT walczy o swoje :)

    http://ksiazki.bazarek.pl/ Ekonomia, finanse, giełda i inne Super Ceny

  • 5. Data: 2004-06-17 11:08:20
    Od: r...@g...pl

    Nie negując negatywnego (sic!) przekazu wiadomości z samej TePsy, trochę chyba
    Ci się źle skalulowało, bo dla mnie 0.06% od PLN 14.3 mld wychodzi jakieś PLN
    8.6 mln...

  • 6. Data: 2004-06-17 11:22:25
    Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chyba
    > Ci się źle skalulowało, bo dla mnie 0.06% od PLN 14.3 mld wychodzi jakieś

    ta dwa razy nacisnalem "=" i wyszlo....

    pozdr
    MarcinP

  • 7. Data: 2004-06-17 11:48:03
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 17 Jun 2004 11:43:01 +0200, "MarcinP" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >czyli 122 mln zl rocznie, 330 tys dziennie...:)
    Mi wychodzi, że 8,58 mln PLN/rok i ok. 23,5k PLN/dzień.

    Ale i tak całkiem fajny biznes ;).

    pzdr,
    Dentarg

    --